Separate names with a comma.
Själv kör jag PixelIMS via Shizuku som är ADB men Qualcomm är mer öppen med att ändra stack. Efter ett samtal är den aktiv och sprider sig till...
FYI, det finns en $150K bounty för Google/Play-Integrity fri RCS då folk flera ggr sagt att RCS inte funkar med root då Google är lika jävig som...
Rätt snålt, har själv lyckats får 128KB EVS mot en iphone 12 men samtalet håller bara några sekunder när man kollar med NSG...
Får fråga igen efter några år efter EVS lanserades. Nu när GSM och UMTS är nere, kör operatörer ännu AMR-WB kodec mellan användare? Med VoLTE,...
Jag la länken för namnet, men det är bra med en varning om bristen på teknik. Det är svårt att hitta MVNO med bra priser.
Här finns det en lista av möjliga operatörer som hyr sig in i nät i Sverige: Vilka mobiloperatörer delar nät?
Tellus 1GB rörligt Mobilabonnemang, inga bindningstider och schyssta villkor | Tellus Mobil Helst för dom som är 55+
Dags att höja hastigheten till vad som helst, den är före i möjligheter än esim klocka. Själv bryr jag mig inte men det har varit ett hinder för...
[MEDIA] View: https://youtu.be/19gTziaB6SA
Alltså folk får göra behovs analys, fello för mig är mer prisvärd jämfört med andra operatörer utan kampanj. Det finns dussintals med abonnemang...
3GB för 89kr är det lägsta men det finns andra virtuella operatörer som har lägre pris med mindre surf, passar dom pensionärer dom ogillar surf.
Ironiskt då dom blir uppköpta av telia. Andra noname operatörer är Tellus, katching, lyca, verbal, xyz namn som är frukt eller bär.
Fello planerade att ge ut 5G men folk här fortsätter fråga om det blir en paywall alltså ursäkt för att få att folk att uppdatera priset. Sen...
Finns coop hallon pris för 98 kr + 300p medmera/månad om abonnemang ska kosta under 100 kr
Är inte kravet att man ska få 5G? Hade 105 kr abonnemang 5G redan? Skulle inte förvåna mig om dom bli orörda då dom nyare än 95 och upp...
Har dubbel student 12 GB för 95kr. Alla priser som är 95,145,150,195,245 etc höjs.
Alltså, man kan byta operatörer efter varje kampanj men det är jobbigt. Sen också bonus från andra bolag är ett plus. Fello måste kompensera mer...
Jag märkte det med appar som visar radioband NR2100. Om man har tur kan signalen komma ut ur stationen och träffa hus som har mobilt bredband....
Finns i tunnelbanan
Visst men planen var att ta marknadsandelar när apple var tvungen att öppna upp sitt API vilket leder till att Android också får alternativ mot...
enligt PTS är tillhör numret 0740940000 Generic Mobile Systems Sweden AB
Fick nu SMS. Hello fello, Vi uppgraderar din upplevelse för att ge dig mer värde och en stabilare uppkopplad framtid: - Tillgång till 5G-nätet -...
För pensionär /ungdom så blir det från 6 till 8GB för 110kr, student går från 12 till 20GB för 120 kr men jag har inte fått ett SMS ännu.
Jag fick SMS förra sommaren om att byta även om jag inte studerar : Glada nyheter! Nu lanserar vi våra nya abonnemang - och du har chansen att...
Ett tips, skulle rekommendera C kablar med display-port stöd så att du kan använda telefonen som en dator. Men om din telefon bara har USB2.0 så...
Enligt Fello, ja. Jag med dubbel student har inte 5G, nu höjer man priset och får 5G. 100GB sparad surf har jag haft innan som alumni.
Fan också, Telia måste pusha sina siffror. Ja, det var det med att hålla sig kvar med studentpris, förväntar mig att man kommer behålla "livet ut"...
Thales är en gigant inom kort tillverkning. simkort, tagkort, smartkort, bankkort har samma chip. Inte förvånad över att man flyttar tillverkning...
Dåliga nyheter, Sydbanken tar ner stödet för Swish kortbetalning : https://www.sparbankensyd.se/sv/nyhetsarkiv/2025/november/betalkort-swish Om...
Kolla MicroG som har en userspace app. Är GMS men mer anonym.
Rättsväsendet skulle föredra kontakter igen då det år svårt att flytta på stora mängder och man har minskat användningen av kontakter. Sen har...
Min gamla Oneplus 3T med custom ROM LOS18 kommer klara flera år till, men 10+ år är coolt.
Din bästa chans är att läga en synpunkt och vänta på Telia svar, du blir tillagd i en nyhetslista efter ditt klagomål. Jag la en synpunkt via...
PDF med datum finns ännu: Framtidens nät - Telia.se Man kommer arbeta med nätet från och med maj 2026
Om alt-DP diskuteras så har dom inte snålat med USB3.1, desktop mode borde finnas så att man kan köra Linux med monitor.
OEM kommer undvika byten och städa på ny teknik för längre batteri hälsa. Men är det billigare att erbjuda 5 st litium batterier i 5 år än ett...
Finns ännu dom som inte har fått det, t. ex. gamla 95kr abonnemang vilket är irriterande men det PR svårt str hitta abonnemang under 100 lappen....
Regeln måst bevara beroende på visumfritt resande. Alla länder i listan har inget krav men måste ha bra anledningar att resa in till EU, men den...
Wow at man expandersr till länder utanför EU/EES. Kanske en ljus framtid för GB, resterande Balkanländerna, Schweiz och Turkiet att gå med roaming...
Obs, förra året bannlyste Turkiets BTK esim datakort på Kartellens begäran. Skaffa esim innan ni åker och aktivera den innan ni landar. Själv...