Separate names with a comma.
All cred till The Phone House; som jobbar och Toni som lägger tid här. Men det känns väldigt olustigt att det måste gå så här långt för att ens få...
Missade jag din glimt i ögat eller missade du min? Haha, läcker video. Tackar. Fastnade på vad det är för lins och vad som egentligen händer...
Jag hoppas du får ett måndagsex! Bara för du kan götta dig med så mycket trevli g information jämfört med jag och min gråa massa :(. "Inget...
På GNexusen? Det blir nog det. Men största problemet, hur får jag liv i min Nexus 7 :(. Den ska vara fullladdad nu, det är den första...
Inte direkt oväntat, kanske är dags att uppdatera titeln ;-)? Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Haha märkte det. Inte optimalt att skriva från telefonen :-(. Har inget annat att göra heller. Meh. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Laddaren är till min MBP. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Vad i helvete är detta. Nu startar inte min Nexus 7, skärmen bara stängs av och på (visar enbart svart färg), min laddare till är glömd i ett...
Du kan inte avtalabort något som finns i konsumentköpslagen. Därmed basta. Däremot så finns det en gråzon där det är upp till en av parterna...
Inte tillåtet då det är avtalsbrott eller olagligt enligt någon annan punkt? Länk plzm Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Jag använder bara Spotify. Känns drygt att de dubbelt får betalt via stim och copyswede. Likadant med dator. Men hey, så är det med el också....
Finns en uppsjö verktyg online. Är det riktigt djupa saker kanske det lönar sig att ha kontakter inom sådana nätverk. Går allt att ringa...
Vad i helskotta? Tapatalkbugg eller har du fått en stroke?
Jaha, om han sade det så kanske det stämmer. Känner inte din far, men som du nämnde så sade han ingen present heller ,). Något bra till bilen?...
Bara för han har några flaskor whisky hemma betyder ju inte att han inte vill ha fler. Är någon öppnad eller är alla smuttade på? Gillar han...
Dockland, tänker du dig charter-resa eller vill du pyssla ihop resan själv? Om det nu enbart är en destination. Budget? Preferenser (billigaste...
Det var det jag nämnde. Ska vara ett "får" och inte "för" i texten min. Känns som det är exakt samma sak som med en gammal trevlig VHS eller en...
Det är många förståsigpåare, jag säger definitivt inte att jag vet. Du betalar för att du har en mottagare, inte för att du tittar på tv och inte...
Vill ni stanna på ett ställe? Jag hade nog sneglat på att dela upp resan på två eller tre länder (eller kanske fler destinationer). Sagt tre eller...
Longyearyen, Svalbard!
Bryssel gillade jag starkt de få dagarna jag var där. Wien verkar också vara jäkligt trevligt.
Haha tydligen. Skyller på dåligt nät. Lyckats försova mig med en 1-2h två dagar irad nu. Men automatiskt vaknat inte för sent. Visserligen missade...
Haha, keyser; tänkte på dig när jag såg det här. http://9gag.com/gag/aOqdvrN
Välj vad du vill här: http://www.imdb.com/name/nm0003620/?ref_=fn_al_nm_1 xD
Wörd. Fan, Foo fighters woop. Måste dock slå ett slag för Beastie Boys - Sabotage. . Musikvideon till Intergalactic är ganska nice, gillar...
Den där varningen handlar om förtal, det är brottsligt och tillika emot reglerna för forumet. Bryter man reglerna så får man stå kast för vad...
Jag beställde den när den släpptes, så jag har den någonstans. Har väl läst de första sidorna men inte längre ^_^. Chilla, Ben är störtskön....
Fan så tråkigt. Min förtidspensionerade mor blev blåst idag på den klassiska olaglig Windows. Då hon inte är så insatt gav hon ut kortnumret,...
Jag har svårt att se att det där inte var en retorisk fråga.
Skaffa en egen domän, för att underlätta administrationen kan du ju köra en catch all (wildcarda adressen) så kan du alltid skapa unika...
Många webbläsare cachar ju sånt så det ofta går att trycka på framåt direkt och texten ligger kvar. Hänt mig många gånger (datorn ej telefon)....
Det är en bugg i tapatalk. Hänt mig och Hund; med. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
En stunds googling leder bara till ett antal olika forum där användare enbart skriver rakt upp och ned att det är olagligt eller inte olagligt....
Jamen, finns det en möjlighet att gå ner i vikt utan att motionera så sign me up ^_^ Skrämde slag på mig själv imorse på något sätt, var inte...
Ni kan tillsammans inte avtala bort KKL, enbart om avtalet gynnar dig jämfört med så det var innan. Att bli av med din reklamationsrätt kan aldrig...
Det är väl precis det som är bekymret. Konsumentköpslagen har jag för mig säger att de första 6mån är det upp till tillverkaren att bevisa att...
2/4 av mina senaste lägenheter har haft ethernetjack i väggen. Jag skulle följa Hund;s tips. Alternativt någon Linksys. Sitter på en E4200 nu och...
Vad ska du göra där? Gamla tapatalk citerar också fel. Gjorde precis en väldigt fin bump på en tråd från 2009. Sent from my Galaxy Nexus using...
Jag har en öppen fråga till de flesta "Sony fanboys" (snarare trashtalkar MS för det har varit inne den senaste tiden). Först trash talkar ni X1...