Separate names with a comma.
Hejsan! Försök ta reda på om det är iPhone eller Huawei som det är problem på. Detta görs enklast med hjälp av att prova med andra mobiltelefoner.
Jag har aldrig tyckt att kameran har varit dålig på dem äldre. Kameran är absolut en av dem bästa som finns, för mig blir alla bilder väldigt fina. :)
Båda två har imponerande front.. Eller rättare sagt, selfiecam :P Det bör inte vara någon skillnad på 6s och 6s+ framkameran :)
Fyfan vad tråkigt! Skulle hjälpt utan tvekan om jag var i närheten... Tycker ansvaret ska vara på bilhandlaren.
Märker skillnad mest när jag filmar att det inte alls blir lika skakigt. Men inget jag känner jag skulle valt framför passformen på 6s vanliga :)
Kul att höra. Grattis! :)
Bad news after all.. Jag tror att väldigt många har gått till 9.2 nu :P
Hahaha rly?1 :D
Använd dig av Citera knappen se bild : [IMG] Jag kommer skicka privatmedelande till dig
Kan vi ta det i PM? Det blir enklare för mig på det sättet. :)
Använde du dig utav Odin?
Nej, det ska gå roota utan simkort. Vilken version av android kör du på just nu? ( Inställningar, Om mobilen, Versionnummer)
Jag behöver mer information. Vad gjorde du för att försöka få root till din mobil. Läste du någon guide, vilka program använde du.
Precis som Facemeat nämner, jag kan hjälpa dig om du säger mig hur du gjorde för att försöka få root :) Citera mig för snabbare svar.
Vilken root metod använde du dig av? Mvh Honda
Nope, gillar inte choklad överhuvudtaget, att äta alltså. Men då räknar jag inte in chokladbollar, kladdkaka, nutella osv :)
Håll er till ämnet nu. TS ber om råd som handlar nu om Apple TV, att köpa Chromecast ser inte jag som en lösning. Jag rensar lite i tråden....
Hehe blev moderator i söndags :P
Okej, nergraderingen till IOS 9.2 gick inte bra. Test nr 2 då...
Hahaha you too :D
DiCarpio som lär ut åka bil? ;) Du skulle nog titta mer på honom än på vägen :sealed:
vTec ;)
Flyttar tråden till Off Topic. Jag anser att då det handlar mer om internetbetalningstjänster så passar det inte riktigt in i Android delen :P...
Vad kul! :) Bil som bil, huvudsaken är att den rullar och tar en dit man ska, spelar ingen roll om det är manuell eller inte. :P
Hehe inga problem, kul det löste sig! :)
Jo du har helt rätt, jag som hade fel. Men om du vill ha chansen till 9.2 jailbreak så är det bra att uppgrdera till ios 9.2. Jag håller på just...
Kan det vara en tweak som heter Upscale?
Jaha sorry, skrev det väldigt slarvigt märkte jag nu. Du kan alltid uppgradera till IOS högre med Shift + Click och välja IPSW. Däremot om du är...
Är du på 9.0.2 var kvar tills det är 100% confirmed. Helst vänta tills JB tool är ute att ladda ner. :) Men både TaiG och PangU har allting som...
Hmm okej, det borde inte vara svårt att hitta tror jag :P
Nu är det både winknown (TaiG) och lillkillen Todesco. Windknown är mycket trovärdig efter allt han gjort sedan ios 7~
Var försiktig med att inte installera untrusted saker bara. ;)
Som det ser ut just nu yes. från @ qwertyoruiop AKA Luca Todesco: By the way I agree with @ windknown 100% re. p0 bugs. Update to 9.2.1 if you...
Det är klart att dem jobbar på 9.2 jailbreak, och den har hål osv som gör det möjligt till en jailbreak. 9.2.1 innehåller en del kernel patches....
Det är just därför, om du är intresserad för jailbreak. Pangu gör jailbreaket för 9.2 och även skyddar users att uppgradera till 9.2.1 för dem som...
@Ascii Kör du på ios 9.2.1 nergradera asap till 9.2. Apple kan sluta nsnart att signera 9.2. :/
Vill tipsa alla som väntar på ios 9.2 jailbreak. Om ni är på 9.2.1 nergradera så fort som möjligt till 9.2! Apple kommer snart stänga ner 9.2!
Svårt att lita på dessa program :P
Hahaha :P
Varm sommar med iskall öl [emoji481][emoji106] ;)