Separate names with a comma.
Var hemma på lunchen och klämde på min nya HTC Desire. På min telefon ser jag tydligit att den lider utav detta problem. Ska försöka ta ett bra...
Även jag har fått min lur skickad. Beställde min den 6 april. Just nu befinner den sig i GBG :) #glad!
YES, MITT PAKET HAR SKICKATS FRÅN NETONNET! ÄNTLIGEN!
Någon som vågar chansa på ett ungefär hur många som egentligen kommer springa runt med en HTC Desire i slutet på nästa vecka? :D
Fan vad skönt att ännu en helg snart är över! Hoppas verkligen att jag får min Desire på onsdag/torsdag. Har en beställning @ NetOnNet :)
Precis. Den silvriga är en exklusiv version, det samma gäller den svarta.
Jag är nog också intresserad utav ett sånt där bodställ, barspin!
Fick precis ett mail: Från vilken affär vet jag inte, men jag antar att det är från NetOnNet? Antar att det är NetOnNet?
Fyfan alltså.... Vilket gott skratt jag kommer få om de får deras leverans den 19/4 ;)
Verkar som att NoYes ljuger. Jag tror att de bara skapar kollinr utan att ha några telefoner, för att sedan när de fått in telefoner (nästa vecka)...
Slängde även jag iväg en beställning @ Tele2. Tror dock inte att de kommer skicka någon telefon till mig imorgon. Om de nu inte gör det, så blir...
Najs! En fråga bara, finns ÅÄÖ med i landskapsläge när du skriver? Eller måste man "press & hold"?
SE W715
Har alla Androidtelefoner möjligtvis luktsinne? :) Nårå, men när man har fått sin HTC Desire blir det att plöja igenom denna tråd! :)
Man kan ju tycka att HTC borde ha lanserat telefonen några dagar tidigare, i och med att Apple håller sin konferens imorgon, ang. den nya iPhone:n...
Antar att du också läst avtalet - den som först får en HTC Desire på Swedroid ska bidra med en lång recension med både bilder och videofilmer! ;)
Jisses, Expansys har redan sålt drygt 500 st telefoner :) Det är ju dessutom bara början! :)
Skitsamma, du orkar nog vänta tills nästa vecka. Vem vet, det där med Anovo kanske inte stämmer. Eller så kanske det påverkar framtida...
Konstigt, då Expansys endast verkar ha hand om den engelska versionen.
Äsch, jag väntar hellre en helg till. Sparar även ~ 300 kr :)
Hm, fan då :( Jag som trodde att det var den svenska/nordiska versionen. Får väl vänta tills nästa vecka då...
Skulle du kunna ringa de? :) Har ingen möjlighet att göra det själv just nu. Fråga om man är garanterad att få den till fredag :)
Verkar som att Expansys fått in ett par st. "17 i Lager" Edit: Har mailat de. Ser även att de har ändrat till "100+ i Lager".
CDON's ändringar på sidan sker varje dag kl 00.00. Så har de ändrat datumet nu, kommer du kunna se det om ~ 14 timmar :)
HTC själva gjorde en Telia... Ha-ha-ha :mad:
Idag (tisdag) borde det hända lite grejer hos återförsäljarna, om de nu ska kunna leverera mobiltelefonerna den här veckan :) Ångrar mig...
Läs en gång till...
Hmm, deras email-adress samt telefonnummer kanske borde stå där nere till vänster?
Även jag kommer att följa detta projekt! Det jag kom och tänka på direkt när jag såg bilden i första inlägget - försök att få texten centrerad på...
Är det bara jag som får en känsla av att Swedroid fått ett exemplar? När det börjar bli fattigt med inlägg beror det oftast på att de testar en...
Om jag inte minns helt fel, så är det bara någon operatör i något land som kommer få den silvriga versionen. Vilket land det nu var kommer jag...
Tvärtom här faktiskt. Har alltid fungerat fint, även för mina kompisar. Dock. kan man behöva tjata lite ibland, men så är det nog lite överallt :)
Såja, nu har jag slängt iväg ett mail till CDON och avbeställt ordern. Känns bättre att köpa den i butik, då det ändå handlar om 5 k. Om det...
Det här kunde ju du ha tagit upp i den här tråden. Men HTC har sagt att det felet kommer att åtgärdas i uppdateringen som släppts(?).
Blir nog en sån där "jacka" för mig, från Wisper. Förresten, ingen som hört något nytt om en docka till Desire? :ehm:
Det gick ju rykten om att HTC stoppat leveranserna p.g.a att man funnit buggar. Men jag tror att T-Mobile hann få ett par telefoner innan detta...
Funderar starkt på att avbeställa min från CDON, och istället köpa den i butik, hos NetOnNet eller ELGiganten. Känns ju bäst så, om man t.ex. får...
Har nog förbättrat min engelska, tack vare alla recensioner man läst :) haha
Det är väl bara en tidsfråga innan de utökar språkstödet...
Fan då, jag som förhoppningsvis får min Desire nästa fredag :(