Separate names with a comma.
Vilket/a tkr ni är de/dom roligaste spel/en som man inte behöver internet för? Snabba svar stack, ska iväg kl 10 ;)
Är det bara att dra ner den grå firmwaren som ligger längst ner i listan på samsung-firmware.webs.com? EDIT: och sedan följa denna guiden?...
Går det att roota en med Basbandsv. XXIL4 ?
Får fortfarande samma felmedd. Kanske är det ngt fel på Samsungs uppdateringsserver?
har installerat 1.3.0 igen. Kan du länka till 1.5.0? :)
Nu får jag Kan inte ansluta till servern igen! Med NPS och WinXP :( What to do now?
Okej, men jag har installerat XP på laptopen så då är det nog lungt. Installerar NPS och testar om det funkar.
Säker på att du inte har Kies? För Kies är ver. 1.5.0
1.3.0 är senaste enligt NPS och Samsungs hemsida.
1.3.0 IJ1
Nu hittar NPS inte mobilen :(
Nu kan jag inte ens välja mobilen i drop-down-listan :( AAARRGHH, MÅSTE DET VARA SÅ KRÅNGLIGT????!!! :(
Nu är jag förkrossad :(
Med New får jag: Kan inte ansluta till servern. Uppdateringen kan inte fortsätta.
Fungerar New med Win7 då?
Hej! Jag har precis fått min i5700 från Katshing, och har ett problem. Jag kan inte uppgradera till 2,1! Har installerat Kies, och kopplat...
Äntligen sålt, nu blir det en i5700 för pengarna ;)
Finns det ngt annat sätt att göra det på, som inte kräver CyanogenMod? Vad jag förstår så kan man inte ha det på i5700.
Hejhej ;) Då har man ÄNTLIGEN sålt sitt Nintendo Wii och fått tillräckligt med pengar till en Spica, som jag nu har lagt en beställning på. Min...
Hej! Har ett vitt Wii till salu, finns i Göteborg, kan även skickas. Allt som kom med Wii:t kommer även med nu. 5 spel: Guitar Hero III, Wii...
Dom har 5st på centrallagret, inte en enda i butik. Alltså 5st som 110 PhoneHouse-butiker ska dela på. Uppsakattad leveranstid 1-2 veckor :(
Ska sticka ner och köpa en nu, kan rapportera om hur de går ;)
:innocent:
Men ngn som kan bekräfta att Spican med Comviq på PhoneHouse är olåst?
Kan man ens kalla en telefon utan WLAN för smartphone? o_O
Aha okej
Det står I lager på hemsidan iaf. Ngn som kan bekräfta att den är olåst?
Säker på att den är olåst?
Är du nöjd med ditt köp? Känns det som att det va värt 700 kr?
Okej, jag tror att jag ska slå till. Man har ju trots allt 12 mån garanti ifall ngt skulle gå åt h*lvete.
Så är det typ repor och sånt på dom eller?
Någon som har erfarenhet av dom? Det verkar ju ganska billigt om man jämför med det billigaste på prisjakt tex.
Om jag köper en Spica på PhoneHouse låst till Comviq, går det att låsa upp den då, och kommer det vara tex några begränsningar i programvaran?
FxCamera?
Födelsedag om en vecka:cool: (alla håller tummarna på att jag får en Spica:p)
+1 (för kort inlägg, ifyllnad -.-')
Wohoo, micrat kaffe (Y)
Kan man sätta i ett Halebop-kort i en Telia-låst Samsung Spica i5700?
Kontakta Tele2 och skaffa ett nytt sim-kort ;) --> http://www.tele2.se/chatta-med-kundservice.html
Vilken storlek? Det finns ju Big B Medium, Medium och Silver B Medium --> http://alturl.com/bu4w ( lovar, det är ingen nobrain eller rickroll ;) )