Separate names with a comma.
Liknande sade min förra sambo med, men nu är det nog snarare 5-30 minuter. Lite beroende på dagens aktiviteter. Sent from my Galaxy Nexus using...
Om det vore så väl. Min MBP från early 2011 still going strong, eller kanske inte. Batteriet är på tok för dåligt. Men igår beställde jag 16GB ram...
Menar du att burka omöjliggör delaktighet i samhället? I så fall, va? Förklara dig själv.
Ditto, fast handen på hjärtat så är det extremt många gånger, för egen del en klar majoritet, som man helt enkelt har glömt av att klockan ringer....
Vad ska man egentligen förbereda sig för egentligen? The Buried life var jäkligt bra, vad vill du ha gjort innan du dör. Vad skulle du vilja ha...
Jahopp, Jag vet ifixit och även deal extreme säljer vad som ser ut att vara nära original batterier till MBP 15" unibody early 2011 batterier men...
Flyger business så har ju tillgång till business loungen vid Gardermoen, men flyget till är snart 60 min försenat. Betyder typ 20 min i lounge vs...
3/3 senaste flygningarna med SAS har blivit försenade, börjar bli less. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Gibbade uncharted någon siffra typ senaste hos en polare, ganska kul. Vi varvade skiten, hata brinnande zombies :-\ Sent from my Galaxy Nexus...
Redan där kan vi se andra potentiella problem som att jobben flyttas pga politik och dyr arbetskraft. Och att enbart skylla på invandring är så...
Nu blir jag lite töntig men d-d-d-d-double like. Eller ditto Eller double true Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Du måste väl ändå skämta. Det finns alltid folk som är "dåliga" oavsett bakgrund, och nu vill jag få till det att etnicitet, namn, ålder, hudfärg...
Finns en anledning till varför det inte används när man testar hastighet hos operatörer ^_^. Läs: Varför det inte användes när jag arbetade som...
Ascii varför vill du begränsa folks frihet? Folk får utöva vilken religion de vill så länge de inte bryter mot lagar. Det är religionsfrihet, lite...
Vad spelar härkomst, ålder och namn för roll? Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Min MBP har sagt service battery ett tag och lite battery status appar säger kring 40% kvar av batteriets "hälsa". Funderar på att byta ut den...
Jag tror ingen av oss som inte upplevt det själva har en verklig uppfattning av förtrycket, dess styrka och inverkan på individen. Att ha läst det...
Klar med skolan nu då? Vad blir det nu då? Sälja lite elektronik billigt till mig ;-)? Hyresrätten via boplats eller? Hur mycket kötid i så fall?...
Jobbet som du blev taggad på i fejjan? Eller något med studierna? Antar de är klara om du flyttar från Jönköping. Sent from my Galaxy Nexus...
Jag tvivlar faktiskt inte en sekund att resterande delar av partitoppen har vetat om det, finns inte en chans att de inte showat sin "fräcka" film...
Nixpix http://www.delicato.se/produkt/big/63_finska_pinnar.jpg Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Är inte det typ samma bakelse som finska pinnar bortsett från hur de ser ut och garnering? Inte så insatt i bakverk :-P Sent from my Galaxy...
Det blev också en del snack om att finska pinnar skulle vara rasistiskt. För övrigt, vet inte om det är så nu men förr tyckte jag alltid att...
Brukar credda lokalvårdaren där jag sitter. På andra noter, tji fick jag. Min nya Galaxy Nexus har blivit ganska repad pga min iphone. Iphonen...
Haha, och jag menade inte heller blanda Bowmore tillsammans med Caol Ila :-P btw. Höhö Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Givetvis inte, det är du som är oskyldig. Det måste ju vara det när du lyckas skapa bråk i princip varenda jävla tråd. Sent from my Galaxy Nexus...
Förhandling om? Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Vad snackar du om? Caol Ila är en whisky. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Laphroaig <3 Test Bowmore är najs med och caol Ila
Du är gullig, nu ljuger du ju också. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Du gillar iOS och det fungerar till stora delar precis så som du vill. Eller hur? Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Snälla, väx upp och sluta chatta med din bror här. Ingen bryr sig... Se, också en jävligt snäll uppmaning. Just ja, sluta bara sådan tönt. Vi...
Det är onödigt, du är bara dryg och jävligt kaxig. Försöker helt enkelt få till bråk och det kan du allt få om du vill. Din uppmaning var bara...
Så jävla onödigt. Folk, dom, får väl skriva hur dom vill. Eller är du så jävla dum så du inte förstår vad dom menar? Sent from my Galaxy Nexus...
Håll käften. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
På tal om ingenting är det nog dags att pensionera mina converse, det är lite hål i de. Inte bra när det nu går mot regnsäsong. Kanske låter de...
Precis som Matlab, älska Matlab och simulink. Riktigt jävla dyrt att köpa din dock så de är riktigt smarta som ger skolor så stora paket för...
Har alltid hittat 1,25 på gymmen jag går till. Eventuellt är de riktigt bra gömda ;). Annars skulle jag nog investerat i två egna 1,25 kg vikter.
Du ska öka varje gång, det viktiga med att börja lågt är att du ska få rätt teknik, släpp allt ditt ego att du börjar lätt. Är det väldigt lätt...
<3 Sellan.