Separate names with a comma.
Jag vill ha min Liquid lackad i Chrome med en gång!
Läste du ens första inlägget i tråden eller gick du direkt till attack mot någon som talade illa om iPhone? Tråden skulle inte vara något flame...
2010 09 16 Seriöst många skal uppe. Fick en storleverans idag ifrån en kollektion som vi kommer att hålla. Vi älskar skalens kvalitet och lyckades...
Jag är totalt jävla ASTRÖTT idag. Vet inte vad det är med mig. Försöker jobba men det går inte! Mina ögon hänger och mitt huvud är otroligt segt....
Binder man sig så är den ju lika dyr, eller snäppet dyrare, än en motsvarighet som kör Android. Så det är ju hugget som stucket. Men jag kommer...
http://www.youtube.com/watch?v=BRGcRVXXNUk Ser läckert ut!
Ja det är det verkligen värt. Jag använder fyra stycken LP-widgets. Facebook, Twitter, Calendar och People. Funkar så smutt så det inte är sant!
Jag kommer inte köpa en iPhone av flera anledningar men de största är: * Tvånget att använda iTunes * Inga widgets * Priset Det är helt enkelt,...
Nu blir det byte av telefon! Vill ha vill ha vill ha. Jag gissar på mellan 5000 och 6000:-.
Håller med. Jag är btw OTROLIGT imponerad av hur det programmet komprimerar. http://www.youtube.com/watch?v=6xm4EZSKk3o Den filmen tog...
Jag borde också rösta. Får se om jag hinner här någon dag innan valdagen.
Ja du kan ju alltid pilla upp en emulator. Sök på forumet så hittar du massvis av träffar! Jag kan själv nada om det.
http://vemvinnervalet.se/2010
Snyggt blev det ju! Hallens golv var schysst.
Den heter t.ex. Launcherpro där du ser en counter på ikonen när det gäller bland annat email och SMS.
SlideIt ;)
Äh, vaffan, som ett sista tappert försök lägger börjar helt enkelt jag. Hoppas väl att NÅGON mer hänger på :) [img] Ditåt tittar jag till 90%...
Ja 3 stjärnor på allt blev det för några dagar sen här med :)
Nej jag skriver likadant här som på mobiltelefonen. Så svårt är det inte att skriva rätt :)
Förutom när GP testade. De hittade ett bostadsområde som bryter samtal om man håller med dödsgreppet.
Väl rutet broder. Låt folk ta eget ansvar. Mer frihet till folket! Snusar gör man, och bör man, annars dör man.
Tjenare! Jag är en nyfiken stackare av naturen och vill din crib. Däremot väntar jag lite och tittar efter ifall det finns fler med den nyfikna...
http://www.expansys.se/d.aspx?i=200810 För det katastrofala priset av 9 199,99 (7 692,30 ex moms) plus frakt. Vet inte om du räknar detta till...
Haha, jag är ledsen att säga det men, du missar verkligen poängen. Jag tror dessvärre inte att jag kommer kunna nå fram till dig så, som man...
Märkligt hur C ligger nära mina åsikter också då även jag valt att rösta på M. Gjorde ett liknande test på Aftonhoran. Då blev det t.o.m prick på...
Jag har slutat uppdatera Google Maps. Det blir en JÄKLA massa FC hela tiden i tid och otid sist jag gjorde det. Slutade uppdatera det för runt 2...
Huvudet på spiken :) Politiska diskussioner blir oftast inte riktigt bra när man sitter över internet och inte kan se "motståndaren" i ögonen....
PP kommer överst om du sätter kombinationen rätt. Det betyder att du måste välja bort åsikter på rätt ställen. Det var en diskussion om detta,...
Nej, man skall inte införa det på grund av att man inte kan bevisa att "det är fel", men man skall inte heller förbjuda det på grund av att man...
Nu är valet nära och för en del gjort. Jag tänkte att vi kunde köra en Valkompassen rond 2 nu för att jämföra med tidigare undersökning. Samma...
Fel parti men rätt stad. Nära skjuter dock ingen hare :)
Hellre att de får jobba för att använda telefonen än att de med en gång kan sätta i ett annat kort och köra på :)
Det är när man byter skärm på den som den slutar fungera. Märkligt. EDIT: Samma med Twitter-widgeten. Dumt. För att få plats med båda får man...
Min funkade en gång. Då bytte jag skärm på widgeten igen. Efter det står det mest "Loading". Den visar nada.
Spelar ingen som helst roll. 90% av de som kör bil kör för snabbt. Skall vi förbjuda möjligheten att köra lagligt också? Så länge de inte kan...
Jo men har det inte funnits någon sådan? Eller har jag drömt det? Skulle jag blivit av med min telefon hade jag ringt den ett par gånger tills...
"Många seriösa utvecklare vill inte att deras kvalitets-appar skall drunkna bland amatörjobb." "Om vi framstår som kontrollfreaks så kan de...
Sedan att den inte fungerar över huvud taget är ju en annan femma :)
Min har inte visat något än. Då installerade jag senaste Launcherpro igår kväll. Lite surt :(
Precis som ovan är det bara att uppdatera Launcherpro. Störde ihjäl mig på det. Det stör även andra Twitter-program då den gör anrop hela tiden,...