Separate names with a comma.
Jag är superspeciell. På ett bra sätt. [emoji16]
Telia vid Fyrishov i Uppsala. [IMG] 3 vid samma plats [IMG] Telenor [IMG]
Det kan du, förutsatt att de har klippare. Annars bör en Kjell-butik eller någon annan telebutik kunna lösa det också. :) Hos 3 tar man 250kr -...
Tråden rensad på en hel del inlägg. Varningar även utdelade till berörda. Håll er till ämnet framöver.
På Åland har man ju samarbete med Ålcom annars. :)
De största skulle jag tippa på. Telenor finns ju ej i Finland om jag inte har helt fel. Alltså finns det ingen mening att favorisera någon...
Tyvärr inte. Blev frustrerad över det själv. Borde lösa sig under dagen, lite beroende på vart felet är.
Vilken känsla att ta av skärmskyddet. Trots att det är i glas och kostade en del, känns det mycket bättre utan. [emoji16]
Rätt så säker på att du måste avsluta den andra tjänsten först för att det inte ska bli dubbelt.
Rätt tolkat. Fungerar enbart via Sonos.
Du bör dock kunna beställa det med 3 fria månader via Mitt 3 om du ser det alternativet där. :)
Gäller tyvärr endast nytecknade eller förlängda abonnemang. Inte uppgraderade abonnemang, om det inte sker inom 14 dagar vid online- eller...
När skaffade du abonnemanget?
Två nyheter: 1. Deezer och 3s erbjudande blir bättre. När du skaffar valfri mobil med abonnemang hos 3 (minst 6GB surf) så ingår Deezer Premium+...
Nu ingår Deezer Premium+ i 12 månader vid köp av mobil och abonnemang med minst 6GB surf. Värde 79kr/månad.
Skulle dock aldrig falla mig in att jailbreaka.
iPhone har ju redan NFC. Handlar ju mer om att det ska tillåtas att användas i andra sammanhang än Apple Pay. Så det är väl mer en mjukvarugrej. :)
Jag använder bara mobilen hela tiden. [emoji16] [IMG]
Jag skulle vilja ha följande: -16Mpix-kamera med bättre optik. -OIS. -Högre upplösning på FaceTime-kameran. -Möjlighet att använda Touch ID till...
3Like Home fanns ju i Sverige tidigare, men försvann ju av lite oklara skäl. Förhoppningsvis får vi se det om inte alltför lång tid. 3Like Home...
Fler och fler telefoner släpps på marknaden, alla har inte heller stöd för alla olika frekvensband som vi använder här i Sverige. Framförallt...
Inget problem för mig heller. Testat med annat simkort?
Lyckas göra så alltför ofta. Han var nog lagom frustrerad själv. [emoji16]
LTE 800 borde inte påverkas, dock så bygger ju operatörerna ut sina samtalsnät på 900MHz i områden där man kör med LTE 800. Så blir ju inte en...
Hade du lämnat in den två gånger i en Teliabutik och problemet sedan kvarstod hade den bytts ut direkt i butiken, alternativt så hade en ny...
Knivsta, på tåget. [IMG] [IMG]
Står väl så för de flesta elektriska produkter? Gäller väl för att minska risken för brand, kan jag tänka mig. Säkerligen också för att spara...
Typ. :)
Lite sent kanske, men det hade du kunnat göra med Halebop också. Tips är att köpa den i butik, så blir det ännu lättare. Går ju att teckna...
Jaa, Sonos Boost och Sonos Connect beställt. Nu blire lite mer najs. [emoji16]
Sonos Play:1 är riktigt bra, samma sak med Sonos-appen. [emoji6] Gillar den mer än Spotifys egna app.
Man har avtal med: TeliaSonera (GSM, UMTS) Elisa (GSM, UMTS) ÅMT (GSM, UMTS) DNA (GSM, UMTS)
Absolut, men skulle inte tro att detta kommer göra superstor skillnad för oss konsumenter i praktiken. "NetOnNet-delen" skulle ju förloras om det...
Det är väl dock Siba-gruppen (eller vad man ska säga) som ägt NoN ett bra tag..
Du ser ju inte någon annan ikon för mobilnätet heller, så det är inte konstigt alls. Absolut, 2G-nätet hade räckt för samtal osv. Samtidigt ska...
Det gör det inte. :)
Självklart. Allt Apple gör är bäst. [emoji16]
Viktigt att tänka på är att man förlorar rätten till att använda garanti om man själv har öppnat produkten. Samma sak så kan inte vattentåligheten...
Köpte en Sonos Connect idag. Sonos är fan galet smart alltså. Vad skulle jag göra utan det?
Tycker dock inte att det är nog anledning att skicka ut en sådan undersökning från ett tredjepartsbolag. Då får man ju se till att förtydliga vem...