Separate names with a comma.
Det är väl bra med en nattlampa så man slipper vara mörkrädd :)
Skäll lite på dom så kanske du kan förhandla dig till att dom bjuder på fri data till din mobil under tiden :)
Börjar inte den här tråden bli lite hatisk ;)
+4 :D
Ett tips till ditt nya google-konto är att ange din hotmail som reservadress så google kan skicka nytt lösenord nästa gång
Ja du kan byta konto. Gå till inställningar > program > hantera program > google apps och tryck tabort data. Sen öppnar du gmail och då ska den...
Ok då kan det nog vara lite svårare. Använder du Firefox? Då kan lösenordet finnas sparat i webbläsaren, där brukar jag hitta glömda lösenord
Enklast är väl att fixa lösenordet http://tinyurl.com/y8jdcrt
Ont i ryggen Vintermörker Snöslask Nu är jag trött på vintern. Funderar nästan på att emigrera till varmare breddgrader:cool:
Du ska inte behöva göra fabriksåterställning men du kan behöva rensa kalendern. Testa Settings > Applications > Manage applications > Calendar...
Man har ju skärmen in mot låret :) Då skyddas den också
Det kan bara vara ett försök att få en telefon som sticker ut :) Jag var minst sagt skeptisk innan jag fick min Hjälte i handen men nu ser jag...
Det är lite märkligt att dom tror att dom kan stilla kritiken genom att sälja ännu en telefon till de som är missnöjda. Om HTC skulle säga...
Lyckas du inte logga in med ditt googlekonto så beror det tyvärr på en bugg i Android. En snabb koll på google avslöjar att du är långt ifrån...
Nu var det där inte heller hela sanningen eftersom Ellos inte längre säljer 3G. Nästa pris i listan är 5500 och det är vad du måste jämföra med.
@eastlin, kolla i Astros processhanterare så du inte har en app som ligger och drar massa cpu. @Alla:) Android kan hantera minnet bättre än...
Baksidan på min bruna är nog blankare nu än när den var ny :teeth: Det har slitits så jämnt att man inte tänker på att den är sliten. Det är när...
142h nu men det är ovanligt lågt. Mitt personliga rekord är 2 månader utan omstart. Sen rootade jag och la in MoDaCo och nu startar jag i...
Jag har råkat ut för samma sak men då jag visste att jag hade utrymme så provade jag att installera igen och då funkade det. Kolla i inställningar...
Ignorera det och hoppas att det funkar som det ska när vi får 2.1 :)
Du ska följa guiden men du behöver inte göra alla steg. Ska du bara byta ROM så är det kan du välja dom viktigaste delarna i guiden. Steg...
Jag har ingen N1 så jag vet inte om det finns inbyggt. Handcent har iaf den funktionen. Du kan välja om du vill ha ljud och/eller vibration om du...
Jag har inte heller några problem men larm på natten. Har du nån taskkiller? Har du nån app som automatiskt ändrar inställningar beroende på...
Jag tror det är eloxerad aluminium så det är otroligt nötningsbeständigt. Jag har haft min bruna sen i augusti och ramen ser fortfarande ut som...
Tele2 har 3 olika paket och den dyraste kostar 159kr http://www.tele2.se/tillagg-tjanster-datapaket.html Jag valde Medium för trots att jag för...
Det går säkert om du jailbreakar. Fördelen med Android som jag ser det är att du redan från början har mycket av den valfrihet som en jailbreak...
Jag vet inte hur det är i andra Androider men i Heron så finns det inbyggt. Det finns även en widget där du kan slå av och på mobildata.
Det är inga problem att stänga av mobildata men du tappar ju lite av det roliga med Android. Jag föreslår att du skaffar det billigaste...
Redan nu har vi vissa problem med bakåtkompabiliteten då vissa utvecklare verkar missa det eller helt enkelt skiter i det. Det blir fler och fler...
Jag kan bara hålla med. Jag tycker inte heller Hjälten är laggig men att den flyter lika bra som iPhone det kan man inte heller påstå. Ibland...
Så långt det går ska det väl åtgärdas men tänk på att det inte är samma hårdvara i Heron som i iPhone. Dessutom så tillåter Android multitasking...
Jag glömde en sak. Använder du veckonummer i kalendern så kolla att synken funkar som den ska. För ett tag sedan började det krångla och...
Filöverföring via bluetooth är väl det jag ser mest fram mot. Du kan också synca mot flera gmail-konton. Sen kommer uppdateringen göra att man kan...
Ännu en anledning att välja Android. Motsvara inte originalappen förväntningarna så är det bara att byta :)
I Butiken finns det redan över 24 000 appar och över 4000 spel så jag kan inte förstå hur utbudet av appar skulle vara en "enorm nackdel för...
Kanske dags att återuppväcka en gammal tråd :) Bronze vs White
Stänger du av wifi med widgeten så är den helt av. Jag kanske missförstod ditt inlägg för jag trodde du hade wifi igång konstant även om du inte...
ok Är GPSen igång? Har du kollat i ASTRO om det är nån app som ligger och drar CPU? Det kan räcka med att den konstant ligger och drar några...
Du är inte ensam https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=4734
QR-koden innehåller information. Det kan tex vara en länk till en viss app i butiken. När du har hittat en app du vill ha hos tex androlib så...