Separate names with a comma.
Ni som använder Calwidget har ni ibland problem med att den ska synca/uppdatera kalendern? Ex. lägger in en ny event på google kalendern går in...
Ursäkta :) Vet inte vad jag ska berätta? Grymt kul och bra styrning och buggfritt! Se bild eller testa ladda hem lite versionen som är gratis...
Riktigt kul och bra spel!!! Rekommenderas starkt! Finns som både Lite (gratis) o köpes (9 kr) KÖP! [IMG]...
Någon som vet hur man kollar vilka appar som är nya på webb versionen av android market?
En varning! Testade Pure grid calendar och det äter batteri i massor!
Går det att ställa in pure grid calendar så att texten på händelser jag lagt till inte täcker flera dagar när den är bara en dag? Sent from my...
Någon som vet var man ställer in hur ofta Pure grid calendar ska uppdatera? Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Före man gör en restore->backup ska man som vanligt göra en wipe på allt?
EDIT: Uppdaterat nu [IMG] [IMG] ROM: MIUI XJ A2SD+ 1.1.28 Widget: - Minimalistic text
Kolla upp denna? http://www.appbrain.com/app/voice-changer/com.techtube.voicechanger
Men navigon kostar väl massor, ca. 700:- Då får man en ny gps för dom pengarna med kartor.
Lyckades lösa det nu till slut :-) Det visade sig att Telia hade speciella mms inställningar för just android. Jag hade bara kollat på de vanliga...
Vadå orginal appen? Kör MIUI rom så det är bara att glömma mms där då?
Lyckas inte få det att funka :( Alla dessa inställningar är ifyllda: Name: Telia MMS APN: mms.telia.se Proxy: 193.209.134.132 Username: mms...
Det löste sig till slut med hjälp av linux ;) En liten varning till er andra: Använde Minitool partition wizard home det var det som spökade!...
Köpt ett nytt minneskort 8GB klass 6. Formaterade det som jag gjort på andra minneskort dvs. först fat32 partition 7gb och sedan 1gb ext3 bägge...
Hade tänkt lägga in facebook appen men såg nu att senaste versionen hade stora problem. Går det att installera versionen före eller ännu äldre?...
Någon som vet om man kan göra så här: (info: har 3 st minneskort, ett 4gb klass2, ett 16gb klass 2 och har nu betällt ett klass 6 kort på 8gb)...
Har redan testat det ett par gånger, funkade inte tyvärr! :o
Vill det men kan tyvärr inte eftersom jag får 100% cpu android.process.acore med tredjeparts launchers :(
Ghost Commander är min nya favorit! Som Total Commander på pc om ni vet?...
Duger det alldeles utmärkt med ett klass 2 kort?
Kolla om även din cpu går på 100% med hjälp av quick system info!
Är det någon som vet om det kan bero på att jag har för slött SD-kort 16GB class2?
När man ha rootat och installerat alla appar o spel och gjort en nandroid backup. Kan man skapa något typ av gäst konto så man bara kommer åt ex....
Hittar det inte på appbrain.
Testade simi följer nu, gillade den! Någon som vet om man kan göra ikonerna o texten större i rutan som ploppar fram när man trycker på en simi...
AK notepad!
Ja de flesta här använder launcherpro, adw, go launcher...inte sett några som stylar sense! Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Finns det några som stylat sense?
Apps Organizer
Skulle också vilja ha en sådan app!
Om jag har gjort en nadroid backup och vill göra en till framöver, skrivs den över då eller blir det en till så att man kan välja vilken man vill...
Skulle bara vilja ha 3 st. Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Aha, tackar!
Ska man ha det på i normala fall? Isåfall varför? Jag har det avstängt nu. Hade endast igång vid rootningen!
Ingen som har någon lösning på detta problem?
Funkade inte :cry: