Separate names with a comma.
Jag har inga överhättningsproblem Skickat från min Nexus 4 med Tapatalk 4
Samam här. Hade två paket som jag hämtade med typ 4 dagars mellanrum och det var samma person där, behövde fortfarande visa leg.
Du kan inte länka direkt från din dropbox mapp! Du måste ha filen i din public mapp
För att den är på tok för stor?
Jag skulle också satsa på Fogg mobile som Sleepwalk gör. Det har jag i min iPad plus i mitt modem och det fungerar utan problem där 3 har...
Återställde ni telefonen efter uppdateringen? Jag återställde och installerade uppdateringen via Toolkit och har inga av dem problem som ni har
Mina kartor? Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 4. Eventuella stavfel kan förekomma
Min använde inte GPS:en när jag lokaliserade den
Offline finns kvar. Bara att söka på det Nej, jag håller med dig Hund, har inga som helst problem med den nya
Jag testade just och skicka ett meddelande till min o det kom fram < 30 sek senare
Bara att ladda ner i från Googles hemsida, till skillnad från Apple :) Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 4. Eventuella stavfel kan förekomma
Japp, när man har rätt inställningar i APN inställningarna så kommer man till en aktiveringssida första gången :)
Konstigt. Jag har då inga problem med min LG Nexus 4
Jag har gjort det 2 gånger, fungerade utan problem, dock så måste du skapa ett Google Wallet konto plus registrera lite uppgifter om dig första...
Varför citerar du mig? Jag gav ett förslag till han
Vad då grafikfel? Jag har då ingen grafikfel
Kan du ha tryckt på fel knapp så att den inte sparar? Btw, APN inställningen ska var internet.foggmobile.com
Då kan jag få introducera dig till Waze. Väldigt bra navigationsapp, har använt den i över 2 år nu
Vad jag har förstått så ska väl My maps vara inbyggt i Maps nu eller?
haha, jo. Men nu använde jag inte internetet när jag var utomlands :) Eller jo, men på Wi-Fi :)
Du måste aktivera dataroming. OBSERVERA! MOBILSURF UTOMLANDS INGÅR INTE I DIN FRIA SURF. Det kommer kosta pengar att surfa utomlands. Hur mycket...
Jag hämtade ner 4.3 från Googles hemsida. Gjorde en factory iomed uppgraderingen Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 4. Eventuella stavfel...
Nopp, officiellt stöd inbyggt i Android kom iomed Android 2.2 Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 4. Eventuella stavfel kan förekomma
IOS fick det senare än Android Skickat från min Nexus 4 med Tapatalk 4
Jag har inga omstartningar Skickat från min Nexus 4 med Tapatalk 4
Jag tänkte också mer på att om han hade testat mot en annan dator.
Eftersom du har haft liknande problem med andra telefoner, har du inte tänkt på att det kan vara datorns nätverkskort som kan vara problemet? När...
Treucaller kan hjälpa dig med det Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 4. Eventuella stavfel kan förekomma
Det var någon som körde stock som för han så hade det slutat när 4.3 var ner hämtat. Står längre upp om det
Det brukar vara fake när man måste göra en survey för att ladda ner :)
Det är så i Android. Var så på min HTC Incredible S också Skickat från min Nexus 4 med Tapatalk 4
Använd en platta för GPS? Det gör jag
Det brukar vara en inställning i telefonen
Det var det jag och Cammen3 syftade på är att 3 och Telenors 3G nät ovanför Gävle inte är så snabbt, utanför storstäder så är hastigheten upp till...
Om du stänger av så att den inte visar 4G då kommer det nog se annorlunda ut
Det beror på om Candy crush använder Google backup Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 4 Beta
Och vart bor du. Menade stad eller by Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 4 Beta
Finns inte my-maps som en egen app? Jag har för mig det
Det verkar som om det delvis kommer vara inbyggt i OSet så som jag tolkar följande mening:
Jag fick också det på baksidan och jag var också försiktigt. Jag förstår inte heller hur jag fick dem. Observera dock att baksidan inte är Gorilla...