Separate names with a comma.
Lever livet, blir masserad :D
Hur gamla är kidsen? ;)
That sucks :/
Jobbigt.. Ät bra mycket frukost så går det bra! :) Hahaha dem är grymma :D
Ingen skola? Hahah det är CopperCab eller hette han så? [emoji23]️
Sover alla eller mågra vakna? :)
Men det var bara kuddarna eller vad dem kallas som jag gjorde något med. Eller kanske jag som inte förstår vad du menar? Hmm funkar iallafall nu :D
Kanske missförstår det ni pratar om men xperia z2 model JP har quickcharge medans z2 d6503 inte har det även med samma laddare. Minns nu inte hur...
Hahaha maybe maybe [emoji23]️
Ingefära och pepparmyntsolja vet jag är väldigt bra. Sov "sittandes" alltså huvudet högt upp så att säga. Tillexempel extra kudde mot väggen :)
Kan någon förklara detta? Inear hörlurarna slutade fungera i vänstra öra igår och idag tog jag ut kuddarna(?) och tvättade med vatten och lite...
Vad för godis gäller det? :)
Hahahah bra det inte var cigaretter :)
They told me love is the best medicine hahaha :P
Till ciggaretter antar jag, tändstickor eller tändaren från bilen om den har?
Det sägs att det kan hjälpa men allt beror på nu vad man gör också. :P
Får du bättre batteritid? Jag har på alla mina androids fått sämre :O
menade tagg :P hmm det är konstigt :/
@dannejanne funkar det med citering också?
test
Skillnaden är att android räknas oftast SOT alltså screen on time och iphones usage. På det sättet tycker många att 5 timmar usage time är dåligt...
Dem lär nog tro jg är någon galen idiot hahaha! Åh nice! Det är ganska roligt hur många som tror att när bladen är gröna att det är cannabis blad. :P
Kan ta med mig ett träd när jag kommer på besök til Sverige XD
Tycker det bar är roligt att hon inte förstog det jag skrev och menade med det, inte alla som kan läsa "outside the box typ" :P
Haha då vet ni hur det är för mig :P Men det är ju skillnad :)
Tog bort det så att ni fick slippa spammet ;) jag hde det iallafall trevligt att första gången prata med några när det var morgon hos mig :D
:sealed: hahahah :D
Jag gillade den iallafall :)
The walk hette den visst :P http://www.imdb.com/title/tt3488710/
Lejon Kungen? Nj men har du sett the walker? :)
Yep vaknade ungefär 30 min efter han skrev det :)
Volvo... >.<
Moto X Play, Neuxus 6P, Huawei Mate S, Huawei Honor 7. Dem gillade jg :)
Missed you guys too ;)
Settings, General Usage, Documents and Data, tryck edit sen delete :) Vet inte hur det blir på svenska
HAhahah vilka mini tänder! :D
Men vafaaan vad söööt! Jobbigt söt om jag ska vara ärlig haha XD
Eftersom apple inte har kontrollet över wifi. Tänk vilket helvete det vorre om man behövde göra om allting för att wifi ska funka på iphones :P
Tror det hette MFI eller något sånt. Alla laddare, hörlurar, bluetooth adaptrar etc behöver ha den cerfikat för att funka med iphone :/
Bättre det än 5 sidor var 5e minut[emoji23]️