Separate names with a comma.
Hur många har hört talas om Vivo x300 Max? Tydligen en modell som ska lanseras nu i mars tillsammans med Vivo x300 Ultra. Den billigare och...
Another certification confirms the vivo X300 Ultra's global release
Om det är PhoneDroid i Frankrike du tänker på? så kan jag garantera dig att dom kommer vara bland dom absolut första att ha den hemma, om det blir...
Hur går det med Oppo Sverige och deras etablering här i landet egentligen? Enda säljkanalen är ju Power, och dom verkar bara sälja Oppo's premium...
En sak jag verkligen gillar med Honor, är deras prissättning! Skiljer ju typ bara 1100sek mellan den kinesiska versionen jämfört med dito globala...
Inga problem med att köpa via Wonda! Det är med "Tullen", gissar jag att du undrar om du åker på tull och moms? I så fall är svaret, nej! (Och...
Gissar att hon fick det via ett SMS?
Lite intresserad av den här! Måste få fråga hur du kommit fram till att dina gamla Huawei lurar inte stöder nödsamtal via VoLTE hos Tele2?
"VoLTE ensures high-quality voice calls over 4G networks on iQOO devices, which is increasingly essential for emergency calls as 3G networks phase...
I princip alla nya mobiltelefoner stöder VoLTE numera, oavsett om den är kinesisk eller global. Så även Vivo IQOO. Vissa modeller får man dock...
Inga problem! Du kommer att ha i princip lika bra täckning som vilken annan telefonen som helt här hemma. Ser när man specifikt på det här, och...
Vivo x100 Pro [ATTACH]
Avsaknaden av b20 bandet brukar sällan vålla några större problem här hemma. Alla operatörer har ju överlappande frekvenser, så skulle man mot...
Ska bli väldigt intressant att höra vad du tycker om den? Är väldigt sugen på att köpa en Honor Magic 8 Pro Air till frugan.
Apropå kinesiska lurar och eSIM. Det här kom ut alldeles nyss. Intressant!...
Någon här som äger en Oppo Find X9 Pro Satellite Edition CN? Är tydligen den första kinesiska inhemska mobiltelefonen som stöder eSIM. (Även...
Ja! [ATTACH]
Att invänta en global version känns lite som att kasta pengarna i sjön om man bor i Sverige! (100% kompatibilitet om man kör med Tele2) [ATTACH]
Inte första gången bilder florerar på sociala medier den här veckan är. Hoppas verkligen inte att det stämmer? [ATTACH]
Finns ju en mängd olika firmor att rekommendera. Beror ju lite på vad man är ute efter, och om man vill hålla sig inom Europa, eller handla via...
Hade jag haft det minsta behov av en Air telefon, så hade jag utan tvekan valt att testa den nya lilla Honor Magic 8 Pro Air modellen! Slagtålig...
Vivo x200 Ultra / Stage Mode.[ATTACH]
Vivo Fold 5 [ATTACH]
Då finns nya Honor Magic 8 RSR Porsche Design och Honor Magic 8 Pro Air att förbeställa både i Kina och HK, och därmed får vi också klarhet i...
Hur ringer man med en proffesionell kamera?:-* Nää, skämt o sido. Fördelen med en kamera-telefon är ju att man har allt samlat i en enhet. Om man...
https://www.huaweicentral.com/honor-magic-8-rsr-camera-kit-will-turn-the-phone-into-a-professional-dslr/ [ATTACH]
Kommande Honor Magic 8 RSR Porsche och Honor Magic 8 Ultra i alla ära. Men frågan är om inte den här nya mini modellen, Honor Magic 8 Pro Air, är...
DxOmark har sagt sitto_O Bådar ju gott inför släppet av Honor's kommande tyngre premium lurar. DXOMARK
Man kan med fördel köpa den kinesiska versionen av Honor Magic 8 Porsche Design I stället för den globala. I princip allt fungerar ju oavsett här...
Leica M3/M9 Modes är galet trevliga att fota med<3<3<3
Inte en chans! Honor Magic 7 RSR Porsche Design hade ett listpris på €1799 när den lanserades inom EU. Tror inte att den här Magic 8 RSE modellen...
Finns det någon kamera telefon i premium segmentet som har en "av och på" knapp för AI? Visst man kan använda Master Mode i Oppo, och Pro Mode I...
JPEG-artefakter! Jag sitter ju med orginal bilden, och den är ju INTE AI-retuscherad! Ser ju klart och tydligt vad som händer med bildkvaliteten...
Tydligen har det nu kommit ut att det blir lansering av den här modellen den 19 januari borta i Kina. Nya Honor Magic 8 Pro Air kommer förövrigt...
Det där har ju inget med kamerans AI-retuschering att göra!
Nej, inga uppgifter om pris ännu. Men Honor verkar inte ha höjt sina priser nämnvärt för nya Magic 8 serien i Kina. Så ett rimligt antagande är...
Ryktet säger att den här modellen också kommer att lanseras globalt. När är dock oklart. Föregångaren, Honor Magic 7 Porsche Design RSR, såldes...
Snart dags för nästa godbit i Magic 8 serien. Honor Magic 8 RSR Porsche<3...
Tja, det är möjligt! Men personligen skulle jag alla dagar i veckan betala för det uppgradering om det var den enda möjligheten som återstod....
Min Volvo XC 60 -16 kommer att fungerar här i Sverige fram till och med 2027. Därefter är det stopp! I USA erbjuder Volvo ägare med bilar från...