Separate names with a comma.
Det gäller även abonnemang hos Telenor.. Jag har Comviq kontant och jag har aldrig lyckat gå över min gräns som är 1 GB
Om du inte vill hålla koll på när du har uppnått din datamängd och riskera att det kostar mer ska du inte välja Telenor
Samma som jag gör då :) Välkommen till klubben ;)
haha, jo man får ju passa på :)
o jävlar va mycket utrymme du har. Hur har du fått så mkt?
Den funktionen använder också jag och ja, väldigt smidig funktion :D
Den installerar inte yakjuxw versionen Tackar :)
Och du måste ha alla bilder på mobilen? Använder du hela 32 GB? Jag kan lätt använda 16 GB
Är det någon som vet hur jag kan få tillbaka stock rom som kommer med våra svensksålda Galaxy Nexus telefoner?
Jag skulle iallfall inte ha dömt en telefon utan att ha gjort minst 10 cykler på batteriet
Håller med dig. För jag tror att han inte laddade batteriet som man ska när man har köpt ny telefon, alternativt inte laddat batteriet minst 10...
Har du testat o se om t.ex Bredbandskollen kan göra ett test då den testar både upp och nedladdningshastighet?
Bara en undran men hur mycket skärm på tid hade du? För min Nexus klarar en dag utan problem och med mer än 3 timmar med skärm på tid
Har Comviq. Har alltid haft Comviq också. Nöjd när det gäller nätverket. Lite mindre nöjd när det gäller kundservice men det tycker jag också om...
Fel forumställe
Jo. Men om han byter batteri och om telefonen startar med det nya batteriet så kan man ju iallafall konstatera att det är batteriet. Mitt batteri...
Testa med nytt batteri. Har du tur så är det bara batteriet
Låter som om du tyvärr har brickat din telefon. Var du säker på att det ingen skada kunde ske när du tog ut batteriet?
Jo, men man kanske inte vill riskera att det är utanför garantin. God jul du med
Måste nog hålla med joonizz
Man bör ju kolla en del saker innan man skickar in den
Låter som om batteriet är stendöd. Har du testat ett annat batteri i din telefon?
Jag kommer (så fort jag får råd) att byta från en HTC Incredible S :) ska bli skönt att ha vanilla Android
Troligtvis ja
Jo, vet om det där med softkeysen, men jag läste att om man tar bort softkeysen så blir tummen ca 4.2-4.2, är det så eller är det mer än 4.3?
5 timmar är faktiskt väldigt mycket. Jag ska vara glad om min håller över 2.5-3 timmar. Sedan en fråga. Är inte S3 och N4 lika stora när det...
Problemet är att det inte är fri surf på Telenor pott 149 som det heter, ingår bara 1 gb och efter det börjar det kosta
Jag har inga problem med kapacitet i Comviqs nät. Har haft Comviq i 8 år och har aldrig haft kapacitetsproblem
Killen i butiken har fel. Läs mer här
Jag tror att du glömde att stänga av datatrafiken i mobilens inställningar, inte bara att du själv stängde av Internet appen, det är nämligen så...
Är du nöjd med Tele2 just nu så skulle jag fortsätta med Tele2, med det gamla utrycket, if it aint broken, why fix?
Ett tips kolla på Comviq på Mecenat. 189 kr/mån för fastpris :)
Täckningskartan är rätt så pålitlig, men det beror ju på vart du är med täckning. Dock så tycker jag att över Stockholm så har dem så där när det...
Förlåt, det var inte mobilt bredband, menade kontantkorten i mobilen som du kan ringa med
Jag har inga problem med min mobil (står vilken jag har i sidan). Har nu en bluetooth högtalare som det fungerar perfekt, och förut så hade jag...
Jag har inte det problemet vad jag vet
Galaxy s3 nexus 4 och fler stödjer 3G upp till 42 mbit :)
Jag var i lund under förra (v.44) veckan under fredag och lördag, och jag hade inga som helst problem med Tele2. Hade bara ett ställe som de var...
Enkelt och kort: Nej, det är inte normalt
Tror inte det då mobilen inte finns i vit version