Separate names with a comma.
Men vilken beta å andra sidan!
Jag känner inte igen problemet. Om man vill skriva t.ex. Soffpotatis så skriver man det en gång, lägger till det i ordlistan, och nästa gång finns...
Tamejfan sant... Det tänkte jag inte ens på :)
Ingen klocka förutom i statusbaren och på min lockscreen. ;) Tycker det räcker.
Jo, kände samma sak då morsan fick sig en iPhone ifrån jobbet här om dagen. Jag trodde inte det var sant att man var TVUNGEN att installera iTunes...
Jag tänkte lite på det när min flickvän ville köpa en Liquid. Men jag kan verkligen inte motivera priset för det som det ger. Plus att om man ger...
Förhoppningsvis kan vi pressa priserna då beställningarna börjar hagla beroende på hur mycket det haglar. Sedan ger vi ju 30% till er...
Android låter aldrig systemet bli överbelastat utan avslutar program då de själv behöver det. Enkelt förklarat. Ett jävla smart system kan man säga!
Vi löser det genom tråden här också ;)
Men det finns! Om du t.ex. går in här:...
Tur att vi har Josef här med unge hemma. Skulle vart lite mer "Är de inte one-size?" eller "Görs de inte i spandex?" ifrån mig ;)
Hur svårt kan det vara att fixa modell?
Det finns ju uppe nu! Klicka på att göra bilden större bara. Eller missuppfattar jag dig nu?
Jo en del har fått upp ögonen. T.o.m de som har iPhone. Även om de inte vill erkänna det så snabbt :) Flickvännen har ju beställt en Liquid nu...
Just fan! Ni som hänger här har självklart rabatt i affären. Vi kommer skicka ut en kod på twitter då vi har lite lagervaror på plats som ger er...
Tack! Och sortimentet kommer växa allt eftersom. Vi måste bara landa först. Speciellt med tanke på att det är våra egna pengar som sätts in i...
Sätter kodapan på det asap.
Nu ligger den uppe för åskådning! Dessvärre har vi ju inget i lager just nu men snälla var flitiga att trycka på knappen "Bevaka lagerstatus" på...
Problemet med prylar är att det kostar pengar. Du kan inte beställa 1 st av en mugg utan snarare 1000 stycken. Och om man beställer en enda så...
Vi får se hur mycket det finns i sortimentet ikväll då vi slänger upp den. Vi drar en dead-line på 21:00. Mest för oss själva :P Tror inte Flybob...
Jag kanske är dum men det är ju bara att ställa in, per widget, hur ofta det skall synkas? Sedan ställer du ju in, i widgeten (eller programmet...
Finns inte detta i FAQ-tråden!? Du behöver inte döda program. Det sköter Android själv.
[img] Lite till pill för att det skall bli lite närmare perfektion... :) EDIT: Synd att inte den där stjärnan i Open home är high res... Såg det...
Ingen beta här...
Men killar. Sluta använda taskkiller-program. Det BEHÖVS inte eftersom det är ANDROID ni kör.
Alla har 3 hemskärmar. Du kan däremot lägga in t.ex. Home++ för att få fler....
Ja eftersom det går på SIM-kortet och inte telefonen så går det bra. Det finns redan skrivet i forumet på ett par ställen.
Nu ser det ut som in t-shirts är klara att tryckas. Snart så kommer den upp. Förhoppningsvis släpper vi den imorgon som lovat :)
Flasha är som att lägga in Vista istället för XP. Eller W7 istället för Vista. Till exempel. Du behöver inte roota för att göra detta. Detta gör...
För att de är smarta ;)
3. https://swedroid.se/forum/forumdisplay.php?f=24
Skulle vart nice. Om det hade funnits :) Allt ligger klart. Det är bara småpill kvar men nu har det vart helg och tönten som kodar har legat...
Högerklicka? [img]
1. Hur är helhetsintrycket av telefonen? Känns det som att den är av hög kvalitet eller känns den väldigt "budget"? Känns som en...
Okey, sorry där Goa, men din invite gjorde ju att jag var tvungen att stå i igen :) [img] [img]
Helg = uppfräschning! [img]
Ja här kan det läggas upp saker ifrån mig :) Börjar med det nyaste experimentet. HDR :) [img] Finns i större upplösning.
Flickvännen beställde en till sig själv idag. Hoppas molnet lägger sig snart...
Bra idé. Måste bara hitta vart fasen man köper det också :) Måste ju vara bra formskuret. Gött! Gärna! Lite custom-saker är aldrig fel!...
Jo dyra tröjor och t-shirts köpt ju dagligen men oftast inte med något tryck som en droid. Men kul att det finns intresse! Dyra saker är enklare...