Separate names with a comma.
Kanske något av förslagen på European file hosting services | European Alternatives ? (Inget jag provat själv).
debian?
Kan du visa att den var tillräckligt väl packad för att skadan inte kan ha uppkommit i frakten?
Det finns andra exempel där ordet "livstids" används, t.ex. om garanti. Där tolkar en del kunder det som att det gäller så länge de lever. Men...
De kanske inte är klara än.
Har du redan att du får spara 100GB och 5G så tror jag du är på nytt och därmed ingen höjning.
Alla med gamla verkar tvingas över till nya abonnemang från den 1:a mars. Det ser ut som alla ska få SMS om vad det innebär innan månadsskiftet...
Det går att ha flera banker. Eller ha ett kreditkort som fungerar i Google Pay men inte är kopplad till banken annars. Men kan förstås vara...
Ett alternativ är väl JetKVM JetKVM - Control any computer remotely Om någon är bättre eller sämre vet jag inte.
Tidigare nej. Men när jag fick felmeddelandet så provade jag att lägga till min ordinarie ebay-adress i appen, vilket inte fungerade. Enligt...
Jag var nog lite otydlig så bra att du kompletterar. Jag menade att 95:- höjs inte till 120:- för alla utan vissa till 110:-
"Uttag med Swish" fungerade för en mindre summa nu. Hade tänkt avbryta vid godkännande men bankid kom aldrig upp utan det bara genomfördes. Kanske...
Saldo-SMS slutade fungera straxt innan jul för mig. Felanmälan bekräftade men har inte gett något respons sedan. Kanske vara ett tecken på att...
120kr gäller de flesta men inte 55+/student etc. Info verkar skickas ut löpande till några i taget. "Det nya priset gäller från och med...
Det gör den säkert, men här önskas TV som är mindre än 22".
Den senare, Streamer.
Creative Stage SE kanske kan fungera för BT-spåret. Inte helt platt ovansida men troligen tillräckligt. Oklart med latency?
Inspirerad av denna tråden köpte jag en (relativt billig) Dopesplay Bärbar Monitor 15,6 Tum på Amazon. Bilden är ok men ljudet är trist, se...
Kanske ska prova med Marshall Stanmore III ? Lite större än jag tänkt men kanske fungerar som fot för monitorn.
På gränsen men kanske värd att prova med en HDMI-splitter/ljud. Men då blir det extra kablar och ytterligare en låda. Det väl det som jag hade...
Satte upp en mini-TV i köket med en portable monitor (15,6") och Google TV. Men ljudvolymen verkar inte gå att ändra från Google-fjärrkontrollen....
Men meningen är ändå felaktig. Well, never mind.
På sidan Var rädd om ditt Bank-id står "Körkort är ingen giltig id-handling". Det är felaktigt. Körkortet är (än så länge) giltig id-handling men...
Under mars 2026 införs kravet på Android 9 enligt BankID support - Systemkrav
Praktiskt att skylla på BankID, för de totalvägrar väl fortfarande kontakt med privatpersoner?
Intryck efter första försöket: Svarta knappar på svart fjärrkontroll är helt odugligt för målgruppen äldre synsvaga. Knapparna är för små för den...
Max 0,5W - 7W enligt Standby, off mode och nätverksstandby Beroende på produkttyp.
För mig brukar Postnord fungera bäst, så jag väljer det i första hand. Men nu fick jag trassel, lite oklart om det är PostNord eller Ebay som...
Vad jag förstår är det förbjudet med affilite-länkar och rapporterar någon så tas det bort.
Jag fick det också. Jag tror det handlar om att Morrow flyttade från Norge till Sverige vid årsskiftet. Hade varit bra om de berättat om namnet i...
Jag tror att antingen Google eller Reddit själva kör med automatöversättning. Jag har fått google-träffar på reddit, när jag sedan läst sidan så...
Fungerar fortfarande inte. Ska nog höra av mig till kundtjänst när de öppnar. Är jag ensam om problemet eller är det likadant för alla?
En effekt av att Telia köpt Fello är att man inte kan ha olika kontaktuppgifter som mailadress hos Fello och Telia. Har Fello sedan tidigare och...
Vilken router har du? Finns det kontakter på den för yttre antenn? Har du möjlighet att flytta runt den på olika ställen i lägenheten? Ibland kan...
Det är nog bra att känna till Kolloidalt silver
Har ni kollat om den går att uppdatera? Telstra i Australien skriver att S9 är ok om den har tillräckligt ny mjukvara. Ingen garanti för att det...
Fungerar sifferknapparna på fjärrkontrollen till Telia Play Hub som på en gammaldags TV? Dvs så att det bara är att slå på strömmen och välja...
Jag har gjort ett köp i internetbutik som verkar lite tveksam. Det gäller en fläkt för 200:- så ingen katastrof ekonomiskt. Men jag tittade lite...
Hemsidan ger mer info men är jobbigare att komma åt eftersom den kräver inloggning.
SMS Saldo till 2222 verkar inte fungera just nu. Fick bara ett svar om tekniska problem.