Separate names with a comma.
kolla under rom och utveckling på z2 i forumet. Jag har guide där och kan ge dig ännu mer hjälp genom PM. Hör av dig snarast :)
Härligt! själv så ville jag bli pilot först och tog utbildning så jag är helt färdig med det också, har licens. Men som hobby brann jag för...
Noo han har inget att vara rädd för. Sen är han nästan lika kort som mig hehe XD
Och två mopsar! :D Här en bild på den ena Han ser rädd ut när jag klappar honom.. :( [IMG]
YES! OMG Min mamma köpte mig en sån matta när jag fyllde 2 år och jag minns det fortfarande! Gosh.. i miss my mum hehe XD
You making me so proud! :D<3
Oh nice! Vet du vad du vill bli för något efter? :)
Haha! XD Vilken linje går du? :)
"Sjukskriven" pfft, tur för honom att han inte bor i japan! :)
Är det ett konstigt svenskt talsätt jag inte känner till? :$
.. No christmas present for him then :cool:
What has he done?! :P
Pratat lite med faux, kanske kommer en kernel till 6P :P
Jag får 450/45 :D
Aldrig kollat på Star Wars ;)
Tråkigt, beklagar verkligen! :(
Senast det var -5 var långt innan jag var född hehe :P Kallt kan det bli men Sverige är mycket kallare och är ovan vid kyla :)
-5 här. Jag gillar inte Sverige just nu :(
Tror det räcker med en app som ger olika tillstånd. Man kanske kan välja då att tillåta 3g/4g men inte wifi :)
Ändå kommer jag alltid sent :(
Tur för dig att du spelar det!!! ;);)
Härligt! Själv är jag på första snart, längtar :D
Oj oj! Stort grattis! Wishing you a lifetime of love! :D Funderat på barn ännu? XD
Det låter fel. Skolan ska inte tvinga någon till sånt. :eek:
Hehe precis :)
Ni har båda poäng där och jag håller med er. Egentligen är jag fel att tycka illa om xposed då det inte är systemsäkerthet relaterat. Trots allt,...
Jag tycker det Rovo (utvecklaren) gör är bra, iallafall hans idée med det. Men att utvecklare går från att göra custom roms, ports, kernels så har...
Xposed är mycket enklare att utveckla än custom rom och porta. Därför är xposed en fördel. Jag använde själv Xposed men det har gjort att folk...
Xposed gör att många utvecklare inklusiv mig slutar att utveckla vilket är svår period för dem flesta, som jobbar inom det.
Hatar verkligen Xposed... :mad:
Ser kanske inte "vuxen" ut hehe XD
Fick jag också göra när jag köpte red bull, känner mig ung ^^
Hehehe XD nej faktist inte, har bara tagit sönder 3 stycken mobiltelefoner utav alla jag någonsin haft :)
Mobilskal alltså.. Me hate them XD
Något att önska sig till julklapp? [emoji4]️
Ser grymt bra ut! ;)
Jag är i stockholm just nu och såg en ungdom gå runt i t-shirt när det var ungefär 0 grader. Jag skulle behöva en rymdräkt eller nåt för att inte...
Hemmabio, det bästa man kan få tag på hehe [emoji23]️
Verkar inte finnas i japan :(
tips på några väldigt bra högtalare? :)