Separate names with a comma.
Varför beter sig Tapatalk så himla konstigt? :(
Hahahahaha :P
Jag tror det är den här tråden; https://swedroid.se/forum/threads/tasker-jag-vill-ha-hjaelp-traden.25572/
Har du sppelat Skyrim? Finns mod som jag glömt bort vad det heter, som gör att allting tar mycket längre tid och gör det svårare. Har aldrig...
Hejsan! Har du kollt under Inställningar, Bluetooth, tryck på bluetooth och inte själva togglen för att sätta på. Det borde väl finnas någon meny...
Om du vill behålla root så kan du göra i recoveryn en " Wipe all " För att komma till recovery stäng av mobilen först, sedan; Volym upp knappen...
Hahah! Absolut! ;) Är dem populära i Sverige? :)
Heheh den har min syster just nu ett litet tag. Jag vet inte hur hon hanterar en sådan bil hahah :D Nej jag lyssnar på lite musik och retar mina...
Skönt att vara hemma nu efter hårt arbetande på jobbet. Klockan är 00:30 och jag har bara ätit nudlar. >.<'
Med en ROM kanske du kan få npgra timmar mer SOT. Samma sak är det med custom kernel om du är duktig på att ändra governors, schedulers, IO osv....
Okej, det var synd att dem inte kunde se videoklippet. :( Hoppas på att det löser sig!
Får se hur jag löser det haha :P Men en donation har jag bestämt mig för :)
Håller med, helt klart Moto X ;)
Jag pratade med bernard och han skapade ett paypal konto så att jag kan göra min donation. :P
Tack! Ska prata med min bank någon dag jag har tid. Japanska banker brukar ha en väldigt hög säkerhet osv när det gäller skicka pengar genom...
Godnatt! :)
Hörlurarna låter väldigt bra enligt mig. När man kopplar in hörlurarna visas det på telefonen. Alltså kan du enkelt och snabbt välja om NC (Noise...
Blev lite fel, ber om ursäkt! Du frågade mig förut varför jag använder mig utav VPN och varför vissa sidor är blockerade. Jag vet inte varför det...
@jnsson Har ett kontrakt och vet inte varför sidor är blockerade för :( Om jag hjälper dig skickar du ner något till mig också då? :) [SPOILER]
Väldigt bra, håller med cavveman, OCH alltid snabb support från er mods Thumbs Up! ;D
Det kan komma upp jobbig notifikation som säger något i stil med att minet är 75% fyllt. Väldigt jobbigt meddelande att få! Men det går att få det...
Hej, jag äger inte en Z3c men ägde en Z2. Nu var det så att jag skapade en egen rom och kernel och allt fokus var just på batteritiden. Efter...
Har du provat flasha en äldre version med programmet Flashtool för att se om det blir bättre? Förövrigt tror jag att det är fel på hårdvara.
Många sidor jag inte kan komma åt utan VPN, bland annat Swedroid
För mig är det ändå en väldigt delay då jag är uppkopplad till VPN :P Men jag var nära! :D
Ge mig några minuter jag ska klara det ;) Gör mention på dig när klar :)
Hehehe, det var en rolig tävling :) Jag har en idé på en rolig tävling som kanske skulle kunna vara möjlig att hända. Vet inte hur jag ska skriva...
Congratz! :)
vem vann?
error 404 snart? XD
Joo regel att jag ska vinna? Har du missat den? :(
Du får min Lancer viii om du gör det! :D
Hahahah jaha okej XD
Tänker på ett fusk i GTA man kunde ha JetPack och flyga runt hahah :P
Hmm.. complicated hahaha XD
Har vinden vänt på spöket eller hur menar du/ni? Svenska är så svårt ibland haha förlåt att jag inte förstår :(
Jag förstår ingenting, spöke alltså ghost? :S
Translated: The wind has turned. Vad är det som händer? :eek:
Hahaha faktist var det väldigt nyligen jag började tycka om sjögräs. Det kan ha att göra med att när jag bara var ett litet barn tänkte jag att...
Förstår det helt och hållet haha :D