Separate names with a comma.
Vad jag vet så kommer det kanske börjas där inför vintern.
Ja, man rullar ut det på vissa ställen!
I framtiden: ja. Inom den kommande tiden: nej.
Du borde sagt att du ville att abonnemanget skulle avslutas till månadsskiftet och sagt varför direkt. Då hade det gått snabbare och du hade inte...
Om hallon inte bekräftat att abonnemanget är uppsagt så är det inte så konstigt att det inte är uppsagt. Har du testat att maila igen? Har du...
Ja, det är fel. Förutsatt att de har bekräftat uppsägningen innan månadsskiftet så ska ingen fast avgift ha dragits.
Det ska avslutas vid nästkommande månadsskifte, alltså den period du har betalat för. Eventuella rörliga avgifter kommer dock att debiteras i...
Pin-koden kan man avaktivera själv! :)
Det är ingen speciell koppling, för tillfället, till din inloggning utan det ser ut som att du skickat ett vanligt meddelande. Som sagt är det så...
Det handlar ju mer om att verkligen bekräfta det. Ungefär som att när du ringer in till en annan operatör så behöver du ju uppge numret det gäller...
Menar det jag skrev: skicka vidare resultaten till två av operatörerna.
Är väl inte värre än att andra kanske tar kort på bilar osv? Tidigare var det anledningen för, åtminstone, mig att testerna skickades vidare till...
Det där är 2600-nätet. Går inte att få sådana uppladdningshastigheter på 800/900-näten i dagsläget.ä Med 3 på samma plats om Telia ovan: utanför...
På 2600MHz-nätet hos Tele2, Telenor och Telia borde hastigheten för uppladdning ligga på 20-40Mbit/s (upp till 50 Mbit/s). Hos 3 ligger den på...
Det finns absolut samma lösning för Spotify - men föredrar att streama eftersom jag har viktigare saker att fylla minnet med! :)
Du har PM! :)
Köpte ett mobilt bredband från halebop i hopp om att det skulle funka bra att ha som extra i min iPad - nu har jag kört med det i en vecka. Det...
Har någon tänkt att skaffa en iPhone 5C med abonnemang från Telenor? Hoja till! Vi har en bra kampanj på 16GB-modellen just nu! :)
Inte den vanliga Stockholmspendeln. I princip alla andra tåg går dock genom Arlanda dock.
Nej, vanliga tåget går via Märsta.
Från Stockholm till Uppsala.
Felinställd växel, inget som lokföraren egentligen kan påverka så. Men att han fortsatte köra ca 20 minuter åt fel håll hade han ju inte behövt...
Har bara kommit sent en gång, annars ser jag alltid till så att det finns två tåg jag kan åka som jag också kan hinna med - SJ kör ju...
Mina tre senaste dagar som pendlare: Fredag: tåget på morgonen inställt. Sista tåget är 30 minuter försenat och kör sedan fel. Resan som brukar...
Alltså man kan ju se belastningen och sedan ta reda på om det påverkas. Det jan ju hjälpa med andra telefoner, iPhone 4 är ju inte speciellt...
Något program som inte funkar eller som kraschar mycket? Skickat från min iPhone med Tapatalk
Det är det, finns inga problem med överbelastning när jag kollat med teknikerna. Skickat från min iPhone med Tapatalk
Fasta kostnader debiteras i förskott, rörliga kostnader debiteras i efterskott. Skickat från min iPhone med Tapatalk
Det är inte en omöjlighet - men av säkerhetsskäl så vill man helst inte att det ska skickas till tillfälliga adresser. Du tackar nog dessa rutiner...
Inställningar - allmänt - nollställ - nollställ nätverksinställningarna. :) Skickat från min iPhone med Tapatalk
Data har blivit dyrare ja - men samtidigt är det ju fria samtal, sms osv. 1. Återställ nätverksinställningarna. 2. Sök nät manuellt. 3. Prova...
Det finns ju redan ganska förmånliga erbjudanden, som andra operatörer knappt kan konkurrera med. Exempelvis Galaxy s5 för 428kr/månad med 2GB...
Stora områden att svara för, men det förekommer säkerligen någon stans. Skickat från min iPhone med Tapatalk
Kontakta hallon, borde gå att lösa på något sätt. Men skulle tyvärr kunna vara så att det endast kan levereras till just sin adress. Skickat...
När du vill. Blir ju två månader oavsett :) Skickat från min iPhone med Tapatalk
Du betalar för de resterande dagarna i månaden - men får all surf osv du ska ha. Sedan dras första fulla dragningen 1 augusti. Skickat från min...
Tittade du på? Skickat från min iPad med Tapatalk
Jaha - men ja, Tele2 har problem med överbelastning på vissa ställen i nätet både vad gäller 3G och 4G. Skickat från min iPhone med Tapatalk
Varför borde man kunna göra det? Det finns ju en lösning för familjer som kallas familjeflex med sin egna prissättning. Familjeflex blir oftast...
Ja, självklart är det så. Vad är det som är konstigt med det? Skickat från min iPhone med Tapatalk