Separate names with a comma.
Önskar det skulle varit mitt hem! Drömmen är att jag lär mig flytande Svenska och flyttar hit:) Men det går så bra här i japan just nu så kanske...
Okay! Now I sm at airport waiting for gate to open! Snart ar jag i Sverige! :D
Have you asked sonycare? The whole backside cost around 250 to 450kr, total maybe 600 and up. regards keisuke
Hahaha, min lilla mops gillar bara hoppa i vattnet när hans favorit leksak är i vattnet :D annars vill han bara vara nära mig:)
Wohoo jag med! ingen rolig dag för mig idag :( alla på jobbet är ledsna haha
Tack för tipset! flyger imorgon vid 22 er tid från tokyo. Kommer nog dricka mycket under resan på planet, är väldigt flyggrädd haha! XD Regsrds...
Gifflar ser verkligen goda ut! Blir att prova snart :) Däremot, bilar och marabou är best! haha
Har hänt ett par gånger att cd key var inte funngerat, men fick hjälp med det tog högst 20 minuter sen hade jag en fungerande nyckel :)
Haha, what race is your dog? :) I got one myself, a little Pug haha :D
Jag vet faktist inte, det var en jättebra fråga! Men iallafall det påverkar en iallafall och det var väl det som är grejen. Ha en trevlig kväll!
Is that when playing music, everything or notifications? regards honda
kan väl dela med mig. Är totalt färgblind, alltså har inget färgseende alls. Det gör vardagen mycket svårare för mig och ibland andra. Men har...
dont know how to answer in english, but from my experience thst is very good! stable and fast! Den sjunde juni (er tidzon) flyger jsg med min fru...
Delar 3 nät med någon annan eller hur fungerar det? Tacksam för svar :)
Tjena hejsan! du kan börja med pröva nu laddare, hjälper inte det kanske magnetladdare som du sa. Annars kan du kontakta sony xperia care. Jag kan...
inställningar, mobilnät, önskad nätverkstyp eller liknande, har mitt på japanska så hör av dig om det löst sig! hölsningsr honda
hmmm. låt mig tänka... edit, haha min fru hjälpte mig!! Ior ismy favourite! good fantasy bro! take care regards keisuke honda! oh btw edit nr...
I love your name haha! viva la Sverige VIKINGAR HAHA
No problem mate anytime love to help regards keisuke honda
Well, i think Ascii as Asskick idk why haha, well i like names with A and two i at end like Avicii etc:)
Nah i think it is pretty cool :)
Hahahah good one!
Haha, sounds like my dog :D
Hehe, funkar det med ju!:D
hmm i know it has happend to me some times but some hours later when dried it was back to normal.But now i lost my flap on left side, but i do not...
it sounds more like broken headphone etc. If it is the phone itself contact the xperia care asap, they might help you.
Haha vad kul att se hur andra kommer fram med Nicks :)
Hejsan! Har så himla tråkigt så kom bara på att det vorre intressant att veta vad erat användarnamn betyder! Jag börjar haha:) RAMGuy har...
Hej! Hur länge sedan du varit i kontakt med vatten? :) sorry for my swedish still learning regards keisuke
I take this in Swedish i hope you will understand better :) Det menas att din bootloader kan låsas upp! Vissa xperias kan inte låsa upp...
No we at sony are supporting rooting, but if your bootloader unlocked, make sure to lock it back if return process of product mate:) Regards dev...
Seems like bad product. To update use flashtool with official firmware from sony. Returning is another option
Trevligt haha ;) Är du 16 och vad är det för färja? Ber om ursökt om du redan svarat haha:)
Wow grymt!! Det är så härligt att komma bort från att tiotusen personer passerar ett övergångsställe och maten är samma XD. Hade tänkt mig...
Hej! Jag är från Japan och ksn ta reda på det:) återkimmer strax! Det beror på företaget/sidan. Risken är stor för paying duties kanske heter...
Kommer till Sverige den 7e! Kommer bo i Stockholm strax under 1 hel månad! Regnar det mycket där? Ska bli kul att besöka landet för andra gången :)
Hmm vet inte haha, det händer att vissa är otrevliga men inget som stör mig speciellt mycket :)
Han verkar valdigt kaxig, synd det:/
Grattis till underbara Sverige! Jag följde matchen från Japan hittade en stream site :) Var stolta nu Vikings! :D Mvh honda
Anytime bro ;)