Separate names with a comma.
Hoppas också att Samsung tar sitt förnuft till fånga och släpper den till SGS. Vore så episkt att inte behöva byta lur helt och hållet då jag är...
Har dem tagit bort möjligheten att lägga in TW4? Hittar inte..
Ingen aning faktiskt. Tog ned den efter rekommendation från en bekant om just stabiliteten och batteritiden. Snygg är den också!
Själv ligger jag på Chebon 1.3 (Stock 2.3.3) med Midnight. Grymt bra, batteriet håller upp til 2,5 dagar. Allt varierar vad jag använder den till
Jag försöker dra in denna rom men när jag ska installera från "install zip from sd..." Så står det så här: "Amend scripting (update-script) is...
Sant haha. Hur är batteritiden i denna. Har letat i ca en månad efter rätt rom med rätt batteritid. Alltså inte ett batteri som hamnar på 70%...
Finns det screens?
Den låter bra, ska testa nu Edit: Nej alldeles för laggig osv. Bytte till F1 Galaxy S II V7 istället
Alltså jag kör lite facebook under dagen, lite aftonbladet, lite wordfeud, och då är batteriet nere på 65% vid klockan 12 typ.
Tack för hjälpen! Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Sitter på 10.2 nu. Glider bra för mig hittills. Läste nått om att ändra låsskärm, hur gör man det i så fall?
Undrar också hur batteritiden är på denna!
Sitter på F1 Galaxy SII V6 - SP1 just nu. Den drainar batteri som fan. Undrar hur batteritiden är på denna? Hur lätt är det att gå över?
Ni som har bra batteritid hur gör ni? Jag kan inte ens surfa på facebook i 20 min utan att den drainar ca 7%. Sämst batteritid. Kommer hem efter...
När kommer den nya versionen?
Finns det svenskt Swype nånstans?
Helvete va fin! Hur snabb är den, hur bra batteritid är det :P riktigt fin
Är det bara för mig batterinivån strular. Det står att det är fulladdat men när jag tar ut kontakten hamnar nivån på 87 % ?
Det enda ultimata skulle vara om man kan ha samma bakgrundsbild som på screensens ovan :(
Drog in denna nu. Mycket nöjd!
Då måste jag fråga vad bloat är.
Ser jävligt najs ut faktiskt. Undrar hur batteritiden är.
Skulle gärna vilja veta hur du gjorde. Hittar nämligen inte ^^
Jahaja, sitter på 2.3.3 just nu. :P
Kommer ihåg att jag körde MIUI för någon månad sen, bytte tillbaka till original men blev sugen nu igen på att dra in den. Min fråga är, har jag...
Hade Gb 2.3.3 Sitter inne på msn just nu. Så om du är tillgänglig så kan vi ta det där!
La in Miui Galnet v 5.2 idag men gillar den inte alls. Nu vill jag byta tillbaka till mitt original jag hade innan (Gingerbread) eller någon...
Stort tack till conny85 för hjälpen med MIUI! Allt fixat och klart!
Hejsan! Nu är det dags för mig att dra in MUIU v5.2 men eftersom jag ALDRIG har gjort något liknande med min Galaxy så har jag egentligen ingen...
Okej tack! Antagligen så kommer jag komma med mer frågor sen. det kanske jag kan ta i ett pm till dig istället då!
Okej tack för svaret :) Vet du om de läggs ut guide här eller är det samma guide som redan finns i första posten. Tänkte dra in den som en...
Okej för på sidan så skriver dem i kommentarerna att de väntar tills imorgon osv. fattar ingenting :(
Jag fattar inte, har den versionen kommit ut eller inte? o_O
Gäller uppdateringen endast för NEE?
Jag hade samma fel som ni beskriver. Jag instalerade om Kies. Funkade utmärkt efter det!!
Haha glömde kolla, meddela gärna om det funkar eller inte :)
Är det bara jag som har problemet att när jag ska uppdatera att mobilen tappar connection med datorn :s händer hela tiden när jag ska godkänna...
finns redan en tråd för de
nej det fungerar inte :/
Lånar tråden lite. Min bara står och tickar hela tiden på "Auktoriserar köp", har skandiabanken visa electron och jag får kvitto och allt men...