Separate names with a comma.
Du kan ju alltid testa med Bredbandskollen-appen. Det finns ju olika versioner av 3G-nätets sätt att hantera hastigheten. Så om du har en äldre...
Inte riktigt. Hos Telenor får man bara använda surfen i de länderna, annars gäller utlandsprislistan för samtal, sms och mms. Om detta endast...
Har du ert abonnemang med stöd för 4G från Tele2? Sent from my iPad using Tapatalk HD
Med Telenors mobilabonnemang kan ju surfvolymen användas inom hela Skandinavien (Danmark och Norge). Vet inte hur det är med tidigare abonnemang -...
Vilket abonnemang står det att du har? Skickat från min iPhone 5s.
[IMG] [IMG] [IMG] Så, den är justerbar på flera sätt! Oanvänd är den också. Skickat från min iPhone 5s.
De kommer från Tags for droid: [IMG] Skickat från min iPhone 5s.
Hej igen, nu har jag genomfört en lite större vårstädning här hemma och har nu lite saker att sälja av igen: iPhone 4/4s-docka m. ljudutgång...
När var detta? De senaste veckorna har de blivit hårdare än tidigare! Skickat från min iPhone 5s.
Vafan, ska man lägga ut sin iPad också? Hahaha Sent from my iPad using Tapatalk HD
Om det skulle krångla och leda till att surfen inte fungerar eller så, säg till igen! För som det verkar vara nu funkar det, om jag förstår dig...
H och H+ är ju bättre än 3G. Att den hoppar beror som sagt på hur aktivt telefonen skickar och tar emot data. Att den hoppar så flitigt verkar...
Hur var det med 4G-täckningen på din HTC One från Telenor? Det är svårt att jämföra täckning mellan olika telefoner så. Men 3 borde inte ha...
Har du full 3G-täckning med 3? Det du beskriver är egentligen inget problem som jag skulle se det. Det handlar mer om att telefonen drar...
Vilken telefon har du? Är det samma sak på flera ställen? Jag skulle nämligen tro att det är som så att du befinner dig i ett område där...
Förändringar har skett i hur tidigt man får förlänga. Tidigare var det, som du sa, upp till sex månader innan. Nu är det mycket hårdare med...
Ursäkta om jag missförstod. Trodde Men det går att använda den som ett nätverkskort för mobila bredband. Drivrutiner för det installeras...
Du kan inte använda en E5776 för att ansluta till ett WiFi-nätverk. Den fungerar endast med mobilt bredband och som en router för att flera ska...
Skulle vara konstigt om det var så, för E5776 är en MiFi (portabel minirouter alltså), så det borde fungera problemfritt med wifi. Skickat från...
Som det är med HP DataPass idag kan man köpa till mer data efter de 250MB man har fått. Sist jag kollade var det så iaf! Skickat från min...
Tror att det finns flera saker som kan vara begränsade. Frekvenser är väl en sak. Sen handlar det nog lite mer tekniskt om att telefonen ska klara...
LTE-roaming finns knappt. Varför vet jag inte. Det enda jag vet är att med 3 går det att använda LTE i 3DK-nätet, något som inte gick från...
Kommer inte ät Swedroid via ComHem - någon annan med samma problem? :o Skickat från min iPhone 5s.
Alltså, som jag tolkar det fick du informationen att "Comviq" hade ett samarbete med 3 för 3G-nätet samt med Telia för 2G-nätet. Detta stämmer...
Den informationen du har fått är en lögn. Comviq har inget som helst samarbete med 3, de har inget samarbete för GSM med Telia heller. Comviq är...
Om du kör med 4G, blir det mycket sämre då? Har du haft wifi-anslutning hela tiden eller har det bara varit påslaget? För iCloud? Skickat...
Det verkar ju vara något fel med själva abonnemanget i sig, alternativt med nätet på platsen. Om du har möjlighet, testa på någon annan plats....
Testa gärna att ringa till dig själv då och se vad som händer. Skickat från min iPhone 5s.
Testa att stänga av 4G, kan du ringa då? Kan du ta emot samtal? Kan du surfa på 3G-nätet? Fungerar sms? :) Skickat från min iPhone 5s.
Nu gällde det vad det stod på telefonen, inte hur man ska benämna de olika teknikerna helt korrekt. Ska man vara petig är 3G också fel att skriva...
Den tredje gången skickas iväg ska den skickas iväg på reklamation. Då kontrollerar verkstaden om problemet kvarstår, finns problemet fortfarande...
Jo självklart, men sett att de totalt har 20MHz att använda så borde det vara gott om utrymme. Telia har totalt 10MHz på 900-bandet, vilket de...
Det kan lösas på två sätt, att bygga ut LTE 800 på platsen, kan köras från samma basstation. Nya antenner behövs nog. De kan ju också använda...
Även om du ogärna vill det, skicka in den igen! Mycket lättare när det är tätt inpå den tidigare reparationen än att hålla på senare. :) Skickat...
Jag jobbar inte på 3 och har aldrig gjort det heller. Syftet var inte heller att vara partisk på något sätt, det var mer en förklaring....
Det finns tre olika nättyper som din telefon har stöd för: 2G (GSM), 3G (UMTS) och 4G (LTE). Dessa olika nättyper har olika "tekniker" för att...
Återställs verkligen statistiken när man byter batteri då? Fortsätter inte telefonen bara på samma statistikräkning? Därav det stora hoppet från...
Av teknikerna som finns på 2G-nätet för datatrafik, GPRS och EDGE, så är EDGE bättre. Skickat från min iPhone 5s.
Helt uppenbart gör de inte det, tråkigt nog. Om man ser till Uppsala t.ex saknas LTE 900 på flera ställen i området runt stationen. Varför vet...
Det var du som började kommentera det jag hade skrivit, det var inte jag som kommenterade dig. Oavsett vilken operatör som bygger ett nät, så...