Separate names with a comma.
Jag brukar skicka dyrare saker rekommenderat, för att posten är inte perfekta och brev försvinner. Annars brukar ja använda skicka lätt, då blir...
Byt bank :p Skickat från min iPhone 5s.
Du vinner nog ;) [IMG] Skickat från min iPhone 5s.
I Uppsala finns ingen 7/11 som inte tillhör en mack och vi kan helt glömma nattöppet där. Det finns några Donken som har bra öppettider dock....
Det borde man komma med till Uppsala. Men som tur är har vi åtminstone www.nattmat.nu - hemkörning av Pizza 11-03 sön-Tors och 11-05 fredag och...
De borde inte ta betalt för surfen för december tycker jag. Möjligtvis skulle de väl göra det med hänvisning till att du fick 3GB surf den dagen -...
Sen kan man väl tolka det lite olika gällande Telia Mobil Total, det var ju inte fastprisabonnemang på så sätt att det ingick obegränsat med...
Telia lanserade sina abonnemang för familjen före Telenors familjeflex. Dessutom var Telia först med att sänka datapotterna något extremt för...
Det är nog som Andresin säger, att kvalitén höjs eftersom ni har snabbare uppkoppling nu. Det du kan göra är att du låser din nya router på 3G...
Ja, det kan du. Priserna är som följer: 0.5GB 29 kr 3GB 139 kr 5GB 229 kr
Dock är det till 32Kbit/s vilket är riktigt, riktigt långsamt. Det är långsammare än vad GPRS är. ;) Skicka ett mail till hallon nu och...
Vad säger hallon om att surfen drogs två gånger? Så borde det ju inte vara... Skickat från min iPhone 5s.
Det är inte så att du ringt upp dina fria samtal? Har du frågat vad den extradebiteringen är för? Skickat från min iPhone 5s.
Jag kan inte lova något, men det fungerar som ett vanligt 3G-modem så rimligtvis ska det klara Wifog. Sent from my iPad using Tapatalk HD
Det borde inte vara en omöjlighet förutsatt att din bindningstid har gått ut. Skickat från min iPhone 5s.
Du kan ringa in och först sänka ditt abonnemang till ett billigare, dagen efter ringer du in igen och tar en slutfaktura på abonnemanget. I nya...
Ja, det funkar för 3 och ja det har jag :) Skickat från min iPhone 5s.
Samma här. Jag vet faktiskt inte vad det värsta är, att hon tog sig tiden och kontakta Aftonbladet om det eller att de verkligen skrev om det....
SKÄMS HON INTE? Det här tyder på kraftig nyhetstorka, sen förstår jag inte att hon ens går med på att vara med i ett reportage sådär....
bump 1/2
Denna: https://www.tre.se/privat/bredband/modem/Huawei---Huawei-E5251/ Endast använd en gång, så den är i nyskick! Tänker mig kanske 250kr inkl...
Nu var det inte menat som ett inlägg för att förespråka iTunes utan mer för att vända på hur man ser på det. Personligen tyckte jag att iTunes...
Vad är det som gör det till ett enormt skitkrångligt och dåligt sätt? Det är ett annat sätt att få över musik på, som i grunden är enkelt också....
Sjuk på nyårsafton. Kul! Sent from my iPad using Tapatalk HD
Vinter- och åkalängresträckorbil: [IMG] En Ford Mondeo -10, automat, 2,0TDCi Sen har vi en Focus Ghia -00, 1,6 för detta också, men den blir...
Det förklarar saken! Jag har en 3G-router motsvarande de, om det är intressant hör av dig. Annars får jag hoppas att du hittar något passande! :)...
Det var mindre än jag tänkte mig, köpte den för 1500 för ett halvår sen. Då får jag rekommendera dig att kolla på Tradera istället. :) Skickat...
Inköpt 13 juni på NetOnNet. Fint skick.[IMG] Den enda saken är väl egentligen att jag satt på en plupp så att man kan ha bandet fastsatt, se...
Jag har en E5776, från 3 som är upplåst. Vad kan du tänka dig att betala? Skickat från min iPhone 5s.
Det ska gälla till och med 2 februari, med reservation för slutförsäljning. Så det är nog ingen fara att vänta lite. Om du ringer in till 3...
Vilket erbjudande är det ni tänker på? Skickat från min iPhone 5s.
Tre: Ställ frågor! Det ska inte finnas någon sådan gräns, det ska gå att lägga till tjänsten tillsammans med alla abonnemang. Skickat från...
De vet inte vad de själva pratar om. Det är samma bolag och operatör oavsett vad kundtjänsten säger. De vill bara inte klassas som samma...
Hämta en app som kan spela upp det, t.ex VLC eller motsvarande. Koppla iPaden till iTunes, välj program och bläddra ner. Där kan du föra över...
Inte konstigt egentligen, hos 3DK anger man det som förväntad hastighet och här i Sverige anger man maxhastigheten. Skickat från min iPhone 5s.
Telenor: Ställ frågor! Det finns inget som säger att den är dålig, bara det att de vill spara pengar och därmed ger ett fristående företag...
Rent tekniskt har de ju inte sämre täckning än Tele2. Men det största problemet för både Tele2 och Telenor är deras 3G-nät. I längden är det inte...
Ja, men typ så. Telia och 3 är de enda som har kvar sin kundtjänst hos sig. 3 använder sig utav Teleperformance vid behov, men majoriteten sitter...
Hej igen! Nu är jag tillbaka och ska sälja av lite saker som jag inte har behov av längre. Huawei E3276 4G-modem - olåst 570kr inkl frakt Detta...
First of all, look at different VPN-providers, then check which one is the best to use in a phone. Usually, the VPN-providers have guides that...