Separate names with a comma.
De flesta navigeringsappar finns nämnda under "gps navigering" i wikin här. Hittar du fler eller fel i listan så rätt eller lägg gärna till.
Finns det någon möjlighet att automatiskt synka upp (t.ex. rsync programmet) en katalog på telefonen med min dator (linux) när jag kommer inom...
Från Dealextreme? Det kan ta mellan 1 vecka och 2 månader, men på sistone verkar runt 2 veckor ganska vanligt. Tänk på att när du beställde så...
Enligt cnet på sistone så har en av orsakerna till köpa iphone i usa hos AT&T varit just att där fungerar surf samtidigt som samtal vilket det...
Tasker brukar nämnas ofta.
Nej, den slutar på wisepilot.com så den går inte till företaget sonyericsson. Det ser ut att vara företaget wisepilot.com's sida för support till...
Det var någon här som nyligen klagade på nätverk som "dödade" konkurrenters appar genom att sätta dåliga betyg, skulle kunna vara något sådant....
Verkar fungera bra med svenska kartan fortfarande hos mig. Däremot stötte jag på ett problem som gjorde att jag var tvungen att radera alla filer...
Har inte kört den i Sverige på sistone. Senast var utomlands för ett par månader sedan. Om jag kommer ihåg det kan jag prova i kväll.
Inte för de som bygger på openstreetmap som sagt.
Naydroyd är en utökad variant av mapdroyd om jag förstått det hela rätt, så den använder också openstreetmap för kartan.
Det är nästan omöjligt att säga. Om appen bara kollar efter nya mail och bara tar fram brevhuvudet (ärenderad etc) så kan man säkert kolla några...
Förbättringsförslag (enligt min smak): - Flera språk, gärna att det automatiskt väljs från hur telefonen är inställd. - Möjlighet att välja...
Tror det närmaste är Navdroyd, själva appen kostar iofs några futtiga kronor men kartorna och uppdateringar sedan är gratis.
Tror inte det finns att köpa utan det får man bygga själv. Dessutom kräver det att man ställer in grafikkortet helt rätt med upplösning,...
Stör mig mycket på det på HTC Wildfire. Men det är däremot en av fördelarna med SonyEricsson X10, där måste man hålla inne knappen en stund för...
Men alla dem spelar väl in genom högtalaren och mikrofonen? Vilket ger helt usel kvalitet om något hörs alls.
När jag får paket med posten så brukar det bli en händelse "sorteras" någon gång under natten och sedan händer inget förren på eftermiddagen när...
Det betyder att amerikaner inte kan skriva datum på ett korrekt sätt. ;) Det skulle kunna vara längsta perioden man behöver vänta på...
Enligt google nyss så gjorde de en utbetalning till mig den 2/2. Enligt min bank så var pengarna framme den 4:e. Men jag har inte kollat när det...
Jag har inte gjort det själv men här ett exempel: https://code.google.com/p/apndroid/.
Den begär rättigheter att ändra APN, så den stänger nog inte av nätanslutningen egentligen utan ändrar bara APN. Vilket visserligen ofta fungerar...
Det frågas om för någon eller ett par veckor sedan här. Kolla bakåt och sök! Svaret var väl i korthet att det inte finns men går att göra om man...
Och nu dementerat: http://vidamovelblog.com/2011/02/familia-xperia-x10-nao-recebera-mais-nenhum-atualizacao.html
Storstad med höga hus ger dålig sikt mot himlen och därmed svårt att hitta gps-satelliterna. Fast moderna gpser borde fixa det ändå.
Låter som den är trasig, det är väl inget annat att göra än lämna in på reparation/utbyte. Garantin eller åtminstone konsumentköplagen borde gälla.
Allt som behövs är ordernummer skulle jag säga. Men sedan underlättar det förstås ju mer du har tillgängligt som kolli-nummer, en kopia på...
Det var intressant. Jag har försökt leta på market men hittar det inte. Kan du ge en länk?
Det har du rätt i. Jag tog en snabb titt i vanliga google maps och höll på att drunkna i alla licensdokument som kom upp. Det stod något om...
Under GPS Navigering här i wikin nämns Google Maps Navigation [Brut] men är det en laglig app? Lite snabbsurfning tyder på att det är en modiferad...
Om du hittar någon app som saknas i sammanställningen under GPS här i wikin så lägg gärna till!
Det står data två ggr i sökvägen, ska det vara så?
http://developer.android.com/
Taben fungerar som sagt med både trådlösa och trådade headset också. Gränsen är helt enkelt inte så tydlig utan är en smaksak.
Mitt nenamark sjönk från ungefär 18fps till 16fps.
Och att SE har slagit på att samla in användningsdata, vad det nu innebär.
Ringa ett tfnnummer går ganska lätt. Däremot att spela in verkar stört omöjligt med tanke på hur många som frågar efter en app för det men aldrig...
Från version 2.1.A.0.435 (på stora X10, antagligen även på motsvarande små) så börjar SonyEricsson samla in användningsdata som statistik. Det...
Samsung Galaxy Tab (7") går att ringa med, fast man håller den förstås inte till örat.
OTA, SEUS, PCC eller laddat från annat håll?