Så Teknikmagasiner ville skicka in den igen för att visa vilket dåligt skick den kom
tillbaka i och då gjorde de en ny felsökning och hittade inga fel vilket de vill ha betalt
för? Vad säger Teknikmagasinet om detta? Har de varit otydliga i sitt ärende till Anovo
om att detta inte rörde sig om en felsökning, utan en reklamation av servicenivå?
I så fall anser jag att Teknikmagasinet bör stå för den onödiga felsökningen.
Prata med Teknikmagasinet, de borde se det hela från din sida. Hjälper inte det så gå högre
upp i kedjan. Ta upp det med regionschefen för Teknikmagasinet så skall du se att
det blir fart på dårarna.
Gjorde en enkel sökning på google "anovo skämt eller allvar" och fick väldigt många träffar
där 99.9% handlar om folk som är väldigt missnöjda med deras service och att det
kommer tillbaka skadade produkter. Hade varit intressant om någon intresseorganisation
gjorde en granskning av företaget och hur de hanterar sina ärenden (t.ex. Plus) och
publiserade detta. Där har vi ett avsnitt av Plus jag garanterade hade viljat se.
Kan även meddela att jag blev så illa berörd av din historia att jag skrev ett
mail till HTC med mina personliga åsikter och synpunker på hur Anovo behandlar
HTC's kunder. Vi kan ju alltid hoppas att de gör en översyn och rättar till sitt
misstag att anlita Anovo
Last edited: Nov 11, 2010