Butikens användarvillkor

Discussion in 'Hero' started by iali, Sep 21, 2009.

1. iali

iali Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag är nybörjare på Android och har sedan en knapp vecka en Hero. Vill komma till Butiken men kommer inte vidare då jag fastnar vid "Android-butikens användarvillkor" - "Läser in" ...som bara snurrar och snurrar, sen händer inget mer förrän ca 5 minuter senare då det uppges att det har blivit fel och att jag ska försöka senare! Har nu försökt i tre dagar....! Hjälp!

2. theodore

theodore Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Hejsan!

Jag hade samma problem med min HTC Hero också. Jag fick stänga av WiFi. Sen använde jag mig av mobilabonemangets internetalternativ. Då kom jag in i butiken. Efter det gick det bra att koppla på WiFi igen. Då kom jag åt Butiken.

3. digithed

digithed Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag vet inte varför, med det ser ut att man måste koppla upp till Android Market för första gång via 3G. Efter man har kopplat och accepterade användarvillkor, det går att koppla upp med WiFi eller 3G.

4. D-Droid

D-Droid Senior Droid Medlem

MINA ENHETER

Det verkar lurt det där. Jag har bara kopplat upp mig mot Market via Wifi eftersom jag inte skaffat något mobil surf abonnemang än. Jag har inte stött på några problem.

5. iali

iali Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Det fungerer!

Tusen tack! Jag stängde av Wi-Fi och då fungerade det! Kvällen är räddad! // Ia

6. Thiesen

Thiesen Senior Droid Medlem

MINA ENHETER