Camera Assistant

Discussion in 'Galaxy S25 Ultra' started by Bilal, Feb 25, 2025.

1. Bilal

Bilal Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Någon som kan länka till vettiga guider för inställningar i appen Camera Assistant, och även i kameraappen?

Tänker mer på om det finns en bra video som visar de olika kamerorna och förklarar deras inställningar.

saigon likes this.
  2. Egil

Egil Senior Droid Medlem

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Samsung S23 ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Samsung S23 ultra
    Platta:
    Samsung S7+
    Platta 2:
    Ipad pro, Sony Z4
    Övrigt:
    Google nest hub max + Google nest hub + Chromecast etc.
    vandahl9 likes this.
  3. saigon

saigon Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Var kör ni själva med för inställningar?

Nästan alla bilder för mig blir förstörda på barnen bara dom rör sig lite under fotoögonblicket. Är en suddig arm eller fot på alla bilder.

Är vi ute på vandring så är majoriteten av bilderna förstörda. Min gamla P30 tar definitivt bättre bilder på rörliga motiv efter att ha gått tillbaka och jämfört i galleriet.

Finns det något att göra eller är det bara inse att man valde fel telefon? Vi snackar inte ens att barnen hoppar och springer utan räcker med att 2 åringen rör lite på armen under fotoögonblicket.

Det är frustrerande för jag har jättefina bilder som jag hade önskat spara som är förstörda. Har försökt "städa" upp dom med div ai-program, bland annat Samsungs egna men det är för mycket för att rädda det.

4. Huxflux

Huxflux Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Vad är det för omständigheter när du tar de fotona? Rum, ljus. etc. Vad har kameran tagit med för värden, när du tittar på infon, bländare, tid, iso?