Problem: Funktionen "luta"

Discussion in 'Galaxy S2 - Allmänt' started by enen, Feb 13, 2012.

1. enen

enen Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Tjena.

Jag märkte idag att jag helt plötsligt inte längre kan luta telefonen så att tangentbordet blir större, jag kan heller inte göra samma sak med bilder...

Det enda jag kan tänka mig är swiftkey x som jag var inne och pillade på funktioner med? Jag har inte installerat någon ny app på senaste tiden heller...?

Jag testade att stänga av alla appar som bara gick med advanced task killer och även att starta om telefonen men inget har fått det att fungera igen..

Någon som kan ha varit med om samma sak?

Känns skitskumt.

Tacksam för hjälp!!

EDIT: Värt att nämna är att själva sensorn fungerar fortfarande för när jag öppnar galleri och ska välja bilder och lutar telefonen så börjar bilderna "luta" eller hur jag nu ska förklara, så det är inget fel på själva telefonen heller och jag har nu återställt alla inställningar i swiftkey utan resultat..

Även att hålla på en app på startskärmen och luta mobilen så jag kan flytta den appen till en annan hemskärm funkar och ja självklart har jag "luta" aktiverat i inställningar... :/

Last edited: Feb 13, 2012
  2. S-Droid

S-Droid Android Apprentice Medlem

MINA ENHETER

Låter som du har slagit av roteringen av skärmen

enen likes this.
  3. enen

enen Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Antingen är jag helt hjärndöd och har missat någon funktion men jag är ganska jättesäker på att den är aktiverad, var hittar jag den annars?

4. enen

enen Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Nejmen fyfan så pinsamt, jag var helt inställd på att det var funktionen "luta" och jag var inne på "rörelse" och hade snöat fast på det inne i inställningarna satan va pinsamt...

Tråden kan låsas jag måste ha stängt av den funktionen på fyllan eller nåt.

Usch va dum man är när man är trött...

S-Droid likes this.