Säljer en Galaxy Nexus som inhandlades 9/1 -12 från Bazula. Telefonen är i absolut nyskick och är/har aldrig varit rootad eller liknande, ser ni något på bilderna så är det antagligen smuts/hår. Denna telefon har aldrig haft screen protector. Mailade med Bazula och de bekräftade att de enbart säljer olåsta produkter.
Förpackning samt tillbehör bortsett från headset är komplett. Kvitto finns även det.
Kom med bud. Möjlighet finns att buda på telefonen med extended battery alternativt utan. Ser helst att affären avslutas denna veckan.
Ser helst att betalning sker i förskott till mitt konto därefter skickar jag telefonen. Kan hänvisa till mitt tradera konto som referens.
Möjlighet för upphämtning av telefonen finns i Jönköping.
För att undvika eventuella missförstånd. För någon vecka sen försökte jag sälja mig egna GN här på swedroid samt via blocket men pga flakes osv blev den aldrig såld. Jag har nu alltså bytt min GN mot min lillebrors, därav ny telefon, ny annons.
https://picasaweb.google.com/106378155940824668741/Nexusen?authuser=0&feat=directlink
Last edited: Aug 13, 2012