Problem: Irriterande buggar

Discussion in 'Galaxy S2 - Allmänt' started by finjafjant, May 11, 2012.

  1. finjafjant

    finjafjant Youth Droid Medlem

    Joined:
    Jun 8, 2010
    Messages:
    163
    Likes Received:
    38
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    P30 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    P30 Pro
    Tjenare.Min S2 har på senare tid börjat bete sig väldigt skumt och segt.Trots flera fabriksåterställningar har jag kvar samma problem :

    1: Ljudet hackar vid uppspelning över blåtand,både musik och webradio.Detta händer både i mina MW600 och i bilen.

    2: Mobilen tappar datauppkopplingen helt och jag blir tvungen att avaktivera
    data och aktivera det igen för att komma vidare.

    3:Hastigheten över wifi är "långsam".Jag kommer aldrig över 10mbit medans när jag testar på frugans iPhone4 kommer upp i max fart (20mbit,vad mitt fasta bredband kan lev)

    1 o 2 beror inte på simkortet då jag allt funkar kanon i min gamla iPhone3g

    Hur löser jag dessa buggar?Ska jag behöva skicka in skiten till Samsung?

    /finjafjant
     
  2. Arbu11

    Arbu11 Senior Droid Medlem

    Joined:
    Dec 30, 2011
    Messages:
    1 716
    Likes Received:
    335

    MINA ENHETER

    Testa gör en återställning innan - annars skickar du in den och låter Samsung göra samma grej, fast på en månad. ;)
     
  3. Fredriks

    Fredriks Android Medlem

    Joined:
    Jun 9, 2010
    Messages:
    6 226
    Likes Received:
    2 334

    MINA ENHETER

    Skulle nog allafall börja med ett nytt sim kort,hade liknande problem med en Motorola Defy. Hade samma kort i den som jag hade i min SE som fungerade utan problem men i Defy:n ville tydligen inte det sim kortet fungera för allt löste sig med ett nytt. Alternativet du har är ju att skicka in den och beror felet på sim kortet kommer du vara utan telefonen i en månad till ingen nytta. Skickas sen telefonen till Anovo.........ja då vet man aldrig vad du får tillbaka :ehm:

    EDIT: Kolla dina APN inställningar