Kalender

Discussion in 'Applikationer' started by Jodel, Jan 7, 2011.

1. Jodel

Jodel Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag har ju den inbyggda kalendern som syncar mot min jobbmail via exchange. Men jag skulle vilja ha en kalender till som är helt privat där jag syncar mot en server eller dylikt där man kan ha privata grejer. Denna skall även fungera så att min fru kan synca mot samma kalender.

Någon som har några bra app tips?

2. KRKA01

KRKA01 Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

varför inte använda google calender? Skaffa varsin kalender och koppla ihop dem. Den inbyggda HTC kalendern klarar av att hantera flera kalendrar, så det är ingen risk att de från google calender dyker upp i exchange kalendern på jobbet.

3. Jodel

Jodel Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Hur gör jag för att skapa två kalendrar? Alla mina möten osv från min jobbmail dyker upp. Kan man göra så att man hela tiden har två separata? Jag såg att det fanns ett program som heter Cozi Family Organizer. Det syncar mot ett konto på deras hemsida. Dock kan jag inte hitta programmet på Market

4. KRKA01

KRKA01 Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Om du har en google kalender sedan tidigare bör den synkas tillsammans med gmail, pröva att logga på med en dator och lägg in ett möte eller liknande på www.google.com/calendar

På telefonen styr du vilka kalendrar som ska visas genom att öppna kalendern och välja Meny >> Mer >> Kalendrar