MediaScape upplägg?

Discussion in 'Xperia X10 (2010)' started by NielsTheSnake, Apr 27, 2010.

1. NielsTheSnake

NielsTheSnake Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Tjenare!

Som många sagt så tycker jag också det finns mycket kvar att göra på mediascape, men jag trivs med det som det är ändå, testat en del andra musikspelare men inte varit nöjd.

Undrar ifall ni har några tips på hur man kan göra med mappstrukturen. Ifall jag lägger in en massa låtar så lägger de sig efter "album", dvs om jag tar 5 olika låtar ifrån olika mapps, så läggs de i olika mappar vilket gör att jag får gå in i varje "mapp" för att spela låtarna eller ta fram "listan" med musik.

Kan man inte på någon vänster skapa en mapp där man lägger in "new" musik så man kan nöta den några dagar och sen droppa "new" så de sorteras med de andra. Att göra playlists är tog för jobbigt då vi pratar om en hel del låtar + att det är jobbigt att leta upp alla låtarna manuellt :P

Sen tänkte jag även på PlayNow, kan man inte på någon vänster använda det utrymmet till att "ansluta" till sin egna dator och på så sätt streama därifrån? ;D Slippa använda playnow + gratis ;)

EDIT:
    När jag hämtade skivomslagen, så står det att X låtar inte kunde hittas. Så blir det ett "fult" frågetecken, någon idé om hur man kan byta ut denna bild till en annan som ser lite mer "snygg" ut? :)

Last edited: Apr 27, 2010