Mobildata +powerbar??

Discussion in 'Sensation - Allmänt' started by VirtualWalker, Aug 23, 2011.

1. VirtualWalker

VirtualWalker Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Det finns en widget "power bar" eller liknande som är inbygggd i android om jag fattat rätt. sen har min sensation möjligheten att skapa en widget för mobildata on/off via widget/inställningar etc..

jag skulle vilja ha en power bar med wifi, mobildata, gps typ.
    dvs mobil data är viktigat för mig att kunna stänga av (bara köra gsm) men brigtness pillar jag aldrig på. alla olika powerbars jag hittat har inte inställningen för mobildata.

2. plun

plun Android Medlem

MINA ENHETER

Jag ser två alternativ.

1. Under lägg till Widget > Inställningar ligger alla HTCs inställningswidgetar.

Man lägger till de man behöver.

2. Widgetsoid2, populär med högt betyg.
    https://market.android.com/details?id=com.jim2&feature=related_apps

Ej översatt men man bygger en "bar" precis med de funktioner man vill ha med.

3. VirtualWalker

VirtualWalker Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

hmm alternativ 1 är ju så enkelt att man nästan borde ha tänkt på det själv, men man ser inte skogen för alla träden ;)

Enda nackdelen där är väl om man kör med en annan launcher då widgetarna som finns orginal inte blir tillgängliga

4. plun

plun Android Medlem

MINA ENHETER

Njau... jag missade det också.. inställningar tänker man och sedan om man kollar så ligger det massvis med widgetar där....;)

Jag är toppennöjd med Sense 3 just nu så jag har inga planer på att byta. Toppen !! :teeth: