Några frågor

Discussion in 'Frågor och support' started by wberg, Jun 22, 2010.

1. wberg

wberg Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Hej,

Jag har en HTC Desire med 2.1 som är köpt i mars och inte uppdaterad sen dess.

Jagh ar några frågor på små saker jag stör mig på, det finns säkert mkt enkla svar, men jag är tacksam för hjälp iaf :)

1. När jag har telefonen i fickan och larm påslaget, när larmet ringer och jag försöker fiska upp telefonen ur fickan, utan att ta på skärm eller knappar så blir larmet auto snoozat utan att jag ens hunnit göra något, samma gäller när det kommer hilight om uppgifter, den blippar till, tar upp den, inget syns, får gå in i kalendern för att hitta vad det är på gång, detta blir jobbigt när det är varningar om grejjer som ska ske längre in i framtiden, vad beror detta på och kan man fixa det på något sätt?

2. Samma som ovan, fast när någon ringer, försöker ta upp telefonen ur fickan men när jag väl får den i handen är samtalet nekat redan utan att jag gjort något.

3. Vibrate on notification har slutat fungera sen nån månad tillbaka, slår jag på ljudlös vibrerar den på samtal och sms, med ljud på gör den inte det, även fast det är enablat i options på både call och sms, har provat ta bort å lägga till och blir ingen skillnad.

Tacksam för svar!