Överhettad/grafikproblem?

Discussion in 'Galaxy S - Allmänt' started by piraya, Nov 14, 2010.

1. piraya

piraya Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Hej. Min galaxy s har hängt sig flera gånger då jag har spelat spel som t.ex. angry birds eller nu senast flick kick fotball. Det kan hända efter en halv minuts eller upp till några minuters spelande. Skrämen fryser sig och bilden blir mycket ljusare samt att det kommer upp två horizontela sträck på skärmen i övre halvan av den. Kan det vara så att min kära galaxy lider av överhettning eller något? Telefenen känns dock inte alls varm när det händer. Någon annan som stött på samma fel?

// Anders

2. Tråget

Tråget Senior Droid Medlem

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Samsung Galaxy S7 edge

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Samsung Galaxy S7 edge
    Telefon 2:
    Nexus 5
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab S 8.4
    Har stött på samma problem ett par gånger. Man får rycka batteriet. :(
    Har inte hittat någon lösning än. Dock har det endast hänt efter uppdateringen till 2.2 för mig. Så det skulle kunna vara någon bugg i angry birds till exempel. Har bara fått det där.

3. piraya

piraya Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag spelade inte någonting innan 2.2 så jag vet inte om det kan vara där felet är. Jag hoppas att det inte är hårdvaran iallafall. Jag kan knappt köra igång Flick kick nu utan att mobilen låser sig. Men jag behöver inte rycka batteriet utan det räcker med att hålla inne avstängingsknappen en stund.

4. KrejzY

KrejzY Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag har samma problem, men jag har bara stött på det när jag kör flick football.
    Jag har svårt att tro på överhettningsproblem, det är nog ett mjukvaruproblem, hoppas jag iaf :P
    Kör ni froyo på era?
    Jag kör på den första froyo som drogs tillbaka.