P1000 Fabriksinställningar

Discussion in 'Samsung' started by pingpong, Feb 22, 2012.

1. pingpong

pingpong Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Hej.

Jag har nu fått min syrras P1000(som pluggar utomlands) som jag nu vill köra om till svenska fabriksinställningar. Detta är första gången jag sätter händerna i en Samsung Tab, och har ingen aning om hur man återställer denna tab till fabriksinställingar.

Vad jag vet hittils är att tableten är från portugal av någon anledning (inporterad?), och om jag förstår det rätt så kan inte Kies uppdatera fw.

Jag testade, spooffw, men det går inte att ändra Product Code. Varje gång jag rebootar så blir det samma Product Code som tidigare.

Jag har rootat, samt givit permission till programmet, och har även BusyBox installerat.

Hur gör man så att man återställer till grundinställningar, så kies kan uppdatera FW. Jag vill få bort all användardata, bilder och dylikt, och köra på något andra part firmware (om det är så det heter)

Firmware Version 2.2
    Kernel: 2.6.32.9
    BuildNR: FROYO.XWJJ7

2. Trexgbg

Trexgbg Teen Droid Medlem

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Xiaomi mi 10t Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Xiaomi mi 10t Pro
    ROM:
    Orginal
    Telefon 2:
    Xiaomi mix2s
    ROM:
    Orginal
    Hej PingPong!

Jag rekommenderar Overcomes 2.3.5 build 4.1.0 som är en Gingerbread baserad på orginalet från Samsung.

http://www.teamovercome.net/p1000/

Följ instruktionerna med Restockning osv.... Redan vid restockning blir tabben återställd till fabriksinställningar och blir Nordisk/västeurpeisk....det enda är att swype inte finns på svenska.

MVH