Sant!
Har precis köpt en Wildfire S (vit/silver) åt dottern så jag ska avvakta nån vecka till innan jag handlar. Eftersom det var en present så var inte beg något alternativ, det är trots allt bra med garanti och en viss känsla att packa upp något nytt.
Måste säga att jag är ganska imponerad av den så här långt. Visst, den filmar inte lika bra som min desire men det kan jag vara utan. Skärmen når inte heller upp till riktigt samma klass, men är inte på något sätt dålig utan duger fint. Å andra sidan verkar digitzern klart bättre. Bilderna ser med andra ord något bättre ut på desiren så länge dom är i mobilen, väl i datorn är det inte någon större skillnad. Prestandamässigt är den ju klenare, men det jag kör i desiren fungerar bra även på Wildfire'n, inkl angry birds. Den stora fördelen med den är att den är lättare, och framför allt kanske att den är så mycket smidigare att ha med sig än desiren, speciellt när det är varmt och lättklätt som gäller.
Verkar så här långt vara en bra telefon, och den är riktigt rapp för att bara vara på 600mhz, och 2,3 kanske förklarar en del. Byggkvalitén är också helt ok, och det känns minst lika bra som min desire på den punkten.
Återstår att se vad vi tycker efter en tids användning. Till mig själv är det ok att köpa en budgetlur beg så utbudet blir ju något annorlunda.
Last edited: May 18, 2011