Reklamation

Discussion in 'Allmänt' started by MaXmeOliver, Jul 1, 2011.

  1. MaXmeOliver

    MaXmeOliver Senior Droid Medlem

    Joined:
    Mar 26, 2010
    Messages:
    1 437
    Likes Received:
    136
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Nothing Phone 1 (12/256)

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Nothing Phone 1 (12/256)
    Telefon 2:
    Samsung Galaxy Watch 5 LTE (44 mm)
    Nu är jag trött på min Blade. Först så skickades den in för att halva skärmen la av när jag lade den i fickan, displayen byttes ut. Någon månad senare skickades den in på reparation till Anovo (suck...) för att den startade om dig och att det hade kommit hår under skärmen. Mainboard byttes. Nu, typ 4 dagar efter att jag fått telefonen så är touchen helt dislocated. Den registrerar inte trycket där jag trycker, om jag trycker längst upp på skärmen kanske den registrerar trycker vid mitten på skärmen. Detta händer dock bara ibland, men 3/4 av tiden är den sådan. Hur ser det ut med reklamation för min del? Den är köpt på Tele2.
     
  2. otto

    otto Adult Droid Medlem

    Joined:
    Dec 21, 2010
    Messages:
    833
    Likes Received:
    126

    MINA ENHETER

    Trist! Vanlig reparation igen är jag rädd. Du kan ju alltid fråga om det inte är bättre om du får en ny, men du har inte rätt till det.