JAg kör senaste 2.2.1 med JS8, har rootat och fått det funka bra, installerad ROM manager via market och tänkte lägga in CWM recovery, gjorde enligt instruktionerna och klickade på install recovery, men startar ändå upp i vanliga recoveryn 3e. Har testat att klicka på install uppdate zip i vanliga recoveryn men får bara upp en fail ruta, har provat flera gånger, både i rad och efter att ha startat om.
Nån som har en idé om hur man ska gå till väga?
Edit
Testade ta bort update-zipen och göra om det. Men får samma meddelande. E: failed to verify whole-file siganture
E: Signature verification failed, installation aborted.
Edit 2, inser att problemet är att det är 3e och inte 2e, men förutsatte lite som smått att det problemet var löst vad gäller att installera cwm recovery från ROM manager appen om man har root. Har nån en lösning så är det välkommet. Förstår att det skulle lösa sig om jag flashar in en kernel med det inlagt, men nu provade jag den här varianten för att ha den så "stock" som möjligt. Kanske får bli en CF root men det fanns inte js8 där nu när jag skulle root, men verkar ha kommit nu.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=900920&highlight=cwm&page=3
enligt denna tråd så verkar det kört
Last edited: Mar 19, 2011