Precis köpt mig en ZTE Blade o än så länge är den verkligen värd pengarna. Men skulle sitta fint med ett passande skärmskydd, något förslag?? Såg posten innan men tänkte omd et fanns något riktigt skydd till den?Tack
Jag köpte dessa på ebay: 6x Screen protector - ZTE Blade Väldigt snabb leverans, beställde fredag och hade fått dom på måndag. Passar riktigt bra och skyddet är av den hårdare typen. Lätt att montera och få det bra.
Köpte en sats med matta skärmskydd på www.kjell.com för 79:- som jag är mycket nöjd med. Gav inga bubblor vid montering, ger dessutom inga reflexer eller tumavtryck. Dock får man klippa till dem själv. Överlägsna de som finns hos Clas.
Tack så mycket för svaren! Jag köpte mig precis ett paket från e-bay som Vicious tipsade om! 39 spänn med frakt för 6st skydd.
Här är ett bra tips. Gratis frakt, men rätt långsam frakt. Köp många! http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18330 Jag använder dessa.
Är de här skydden behandlade så att det ska vara avstötande för fett? Jag måste torka min skärm rätt ofta. Tydligen dryper mina fingertoppar av margarin.
bollonet - min Invisible Shield har jag nog knappt torkat av en enda ggn sedan jag satte på den. Innan skyddet så putsade man ju flera ggr per dag.