Aha, trodde den visade hur mycket varje program tagit "under dagen" så att säga,eller hur mycket allt dragit sen telefonen slogs på.
Har tydligen missförstått hur den fungerar
.
Hur som helst ser jag inte problemet då jag inte upplever att jag har en strömtjuv på min telefon,kollar man i appen finns det ju andra saker som drar mer. Allt man har använt ligger ju och drar några små procent,skulle se det som ett problem om en app ligger på 50-100% men inte om den ligger på ental i procent. Har inte testat Where is my droid power på någon av mina tidigare androider men har använt Tapatalk på alla och har inte upplevt den som en strömtjuv allafall.
Edit:
Testade att starta om telefonen efter mitt inlägg för att se vad som händer. Min största strömtjuv just nu är Where is my droid power som ligger på 30%. Tapatalk ligger nu på 0.12%. Har också testat att starta Tapatalk och klickat omkring lite och då ligger det på ca 3%. Öppnar jag standard browsern och surfar ungerfär lika lång tid som jag använde Tapatalk får jag ett värde på 15 % på browsern efter att den stängts ner.
Vad vill jag säga med detta då...........ja det har jag faaan ingen aning om faktiskt ;-)
Last edited: Aug 18, 2011