Videosamtal s24+

Discussion in 'Galaxy S24/S24+' started by Christian Johansson, Dec 27, 2025 at 13:31.

1. Christian Johansson

Christian Johansson Kid Droid Medlem

Telefon:
    Samsung Galaxy S24+

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung Galaxy S24+
    Jag har en fråga som säkert är självklar men som jag inte hittar något riktigt svar på.
    Härom veckan så råkade morsan ringa ett videosamtal till mig och jag tänkte inte mer på det, jag använder aldrig videosamtal ändå. Men så behövde vi köra det för att jag skulle kunna se en elpryl som jag skulle hjälpa henne att använda.

Då funkade det inte, jag hittar inte ens något annat än nån "google duo/meet" för videosamtal men när jag klickar där så står det bara "Du ringer någon som inte kan ta emot samtal. Dela istället en meet-länk." då jag klickar på den där (google-färgade) kamera-ikonen.

Och för att göra det ännu mer underligt är att när jag instruerar henne att klicka på den ikonen så startar den direkt en uppringning till mig där hon hör signaler men hos mig kommer inget samtal alls.

Är det några inställningar på min telefon som jag inte hittar som måste ändras? Vi har båda Samsung galaxy-telefoner, min är en S24+ och hennes är någon A-modell som inet är supergammal.