-
Fello: Billigt. På riktigt. Valfritt mobilabonnemang för 25 kr/mån - i 4 månader!Stäng notis
-
Registrera ett konto hos Sveriges trevligaste techcommunity!Stäng notis
- Stäng notis
- Stäng notis
- Stäng notis

- Senaste aktivitet:
- 24 december 2024
- Mottagna gillanden:
- 9
- Sysselsättning:
- arkitekt
blond bimbo
Infant Droid, från långt ut på landet i sydsverige
Medlem
addicted to GSM phones 1 november 2020
- blond bimbo sågs senast:
- 24 december 2024
- Laddar...
- Laddar...
-
Om
- Sysselsättning:
- arkitekt
- Operatör:
- Comviq, Hallon, Halebop
- Telefon:
- Sony Ericsson + Nokia
- Telefon 2:
- Sony Ericsson + Nokia
- Telefon 3:
- Sony Ericsson + Nokia
- Platta:
- Samsung modell stor och gammal
Jag har alltid varit glad och tacksam över min fasta Telia telefon. Men så helt plötsligt utan förvarning så bestämmer Telia att de inte längre vill underhålla min luftledning hem till mig. Så jag blir helt enkelt UTKASTAD från Telias fasta nät.
Jag bli skitförbannad!!!
Har iof sig sedan slutet av 1990-talet använt mig av mobiltelefon i jobbet , så det fick bli mobiltelefon även som hemmatelefon.
Har aldrig kommit riktigt överens med sk smartphones. Minns för många år sedan att jag köpte en Sony Ericsson smartphone. Satte i ett SIM-kort från Comviq och laddade på 250 kronor eller 500 kronor. Sedan blev den där smartphonen bara liggandes ansluten till ett 230V nätuttag ett par månader. Blev helt enkelt bortglömd. När jag väl kollade kontoställningen på telefonen , som jag förväntade mig på kronan skulle vara lika mycket som jag tankat på, eftersom jag inte hade ringt ett enda samtal med den... SÅ VAR DET 17 KRONOR KVAR PÅ KORTET. Och iom detta så använder jag ALDRIG mer en SMARTPHONE.
Utan nu är det gamla hederliga GSM-telefoner som gäller som inte "äter upp" mina påtankade slantar!Interagera