Separera namn med ett kommatecken.
@bernard Spännande att du köpte en Cape Selene, har faktiskt själv också gått i tankarna att byta till samma säng. Var det en ramsäng du köpte...
Finns trean. Smartmi Store | Smartmi Standing Fan 3 - Smart Version EDIT: Det verkar även vara på väg en ny version Smartmi Circulating Fan
Vet inte om de uppgraderat den delen, men den har varit den överlägset bästa fläkten jag någonsin haft så jag skulle nog bara satsa på att köpa...
Har någon sett någonstans liknande skal till Pixeln som Sony gör till sina telefoner?...
Beställde faktiskt också ett Bastmei skal och fick hem det under veckan. Skalet är tunt, men kvalitén imponerade inte riktigt och största...
Ni får ursäkta att skärmdumpen är på finska men siffrorna talar för sig själva. Kan inte vara annat än super nöjd.
Jag har då inte ännu stött på något som skulle ha bättre pris/prestanda.
Sony har utlovat två år av uppdateringar för telefonen plus ett år till av säkerhetsuppdateringar, så det kommer även om det inte står listat på...
Det kommer. 1 V fick Android 14 bara för ett par veckor sedan och det brukar alltid dröja lite längre för fjolårets modeller.
Det kan hända att det var någon Facebook process som var hela tiden igång i bakgrunden så telefonen gick aldrig i viloläge. Händer för mig ibland...
Finns hur många trådar som helst om just det problemet också. Tex här Xperia 5 Fingerprint Manager missing from settings - Sony. Andra tips är att...
Har inte haft några problem med fingeravtryck. Däremot om man googlade på problemet så dök det upp väldigt många träffar (gällde inte bara...
Instruktioner hur du låser upp bootloader: https://developer.sony.com/develop/open-devices/get-started/unlock-bootloader Efter du uppdaterat så...
Hjälper det om du slår på Usb-felsökning under utvecklaralternativen?
Kan vara att den kör då någon special firmware. Enda för dig att göra då är nog att ladda ner uppdateringen med Xperifirm och uppdatera manuellt.