-
Fello: Billigt. På riktigt. Valfritt mobilabonnemang för 25 kr/mån - i 4 månader!Stäng notis -
Registrera ett konto hos Sveriges trevligaste techcommunity!Stäng notis - Stäng notis
- Stäng notis
- Stäng notis
DanielÖ's Recent Activity
-
DanielÖ svarade på ämnet Motortråden - allt om bilar.
Vill du nörda ner dig ordentligt finns saker som ScanMyTesla för att hämta statistik. Jag kör själv Teslamate för att hämta in en massa...
7 november 2025 kl 18:33 -
DanielÖ gillade wmbs inlägg i ämnet Motortråden - allt om bilar.
Nu har jag kört en M3 LR-21 i två veckor. Fantastisk upplevelse! Är helt novis på elbil med bil/tech-nerd Finns en lista över...
7 november 2025 kl 18:31 -
DanielÖ svarade på ämnet Sandlådan 35.0/First Aid Kit prataomvadsomhelstnärsomhelst-tråden.
Windows 11 på mina datorer, men siktar på att byta ut huvudburken mot en Mac Mini M4 inom kort. Främst tycker jag Windows 11 är riktigt...
5 november 2025 kl 14:09 -
DanielÖ svarade på ämnet Senaste TV-serien du såg.
Jag tyckte den var klockren snarare. Inte alls vad jag brukar kolla på så det var kul med något annorlunda som omväxling. Minns inte...
4 november 2025 kl 22:28 -
DanielÖ gillade milky81s inlägg på DanielÖs profil
Daniel skrev ut ett ställ i 3d för min klockladdare. Snabb, fin utskrift, väl packat paket och schysst pris! Rekommenderas :)
4 november 2025 kl 20:18 -
DanielÖ svarade på ämnet Begär 3D-utskrifter [3D-printing].
PM
4 november 2025 kl 14:01 -
DanielÖ svarade på ämnet Tråden för att värdera teknikprylar - vad är X värd?.
Vad kan en PC med dessa specs tänkas vara värd? Fractal Design Define 7 (Inte exakt detta, men samma formfaktor, en äldre variant med...
3 november 2025 kl 15:54 -
DanielÖ svarade på ämnet Sandlådan 35.0/First Aid Kit prataomvadsomhelstnärsomhelst-tråden.
Still the same. Har antivirius på jobbdatorn och det är horribelt segt. Defender duger gott och har så gjort i ett bra antal år nu.
3 november 2025 kl 08:39 -
DanielÖ gillade 220volts inlägg i ämnet Sandlådan 35.0/First Aid Kit prataomvadsomhelstnärsomhelst-tråden.
Det inbyggda Windows Defender duger gott numera. Minns inte ens när jag hade ett antivirusprogram installerat på någon burk. Och som...
3 november 2025 kl 06:39