Separera namn med ett kommatecken.
Min packas också hos 3 nu. Beställde nån timme bara innan de tog bort det billiga priset. Svart Air 256GB.
Då hann jag i sista stund knipa en Air från 3 som jag tänkte sambon ska få testa och gillar hon den inte så går det väl att sälja vidare den med...
Såld till @DanisLL
Har en svart Find X8 Ultra i nyskick till salu. Bilder kan jag lägga upp sen har inte tillgängligt just nu. Men finns inga skavanker. Tänkte mig...
Snygg som fan är den indeed men jag skulle känna mig lite begränsad när det gäller färger på wallpapers tror jag.
Tror både mobilen och lurarna måste ha stöd för AptX.
Vilken bank rekommenderar ni mig att vänstra med? Har Handelsbanken i dagsläget men deras vägran att nyttja Google Pay är irriterande. Finner...
Pura 70 Ultra [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [img]
Har samma problem hemma med 9 Pro där andra telefoner jag har fungerar mycket bättre. Det var samma med 8 Pro när jag hade den. Tappar wifi rätt...
Testar HarmonyOS Next på min Pura 70 Ultra. Det går att nedgradera till 4.2 om man vill annars hade jag aldrig vågat testa. Om man tycker...
De har nog blivit mycket bättre. Hör typ inget om inbränning på nyare mobiler (så länge man inte misshandlat dem).
Att inte visa samma statiska bild på skärmen under långa stunder. Ser ut som att det är "hemskärmen" som har bränts in. Mobilen kanske låts ligga...
Har inget abonnemang. De gånger jag tvättar mer grundligt landar det på mellan 300-400kr. Väldigt dyrt. Mycket billigare i OKQ8 gör-det-själv mack.
Ser att jag nämnts här inne tidigare. Alltså jag är oerhört nöjd med allt på denna telefon. Jag har ingen direkt noterbar kritik att ge den när...