Separera namn med ett kommatecken.
Nu har jag inte haft Max på något år men vet inte om det har ändrat sig så mycket för det var inte speciellt många serier som hade 4K (UHD). Inte...
Kollar man på "vanliga"TV: n i appen så har vissa program flerkanalsljud. (Dolby Digital). T.ex nyhetsprogrammen, På spåret, Melodifestivalen men...
Sök på Youtube. Såg ett test mellan just Biltemas och Julas för ett tag sedan. Biltema vann ganska klart vill jag minnas.
Är väl kanske ett I-landsproblem men när man får mailet från "Gruppen Google Pixel"om uppdateringarna där det står lite vad uppdateringen...
En annan bubblare i segmentet verkar vara Soundcore C30i med ett riktigt bra pris. Har inte kommit till Europa än vad jag förstår. Såg något test...
"Those who wish me dead" är visst det enda jag missat med Sheridan. Såg nu att det är en film, bra?? 6.0 på IMDb hm...
Mayor of Kingstown är en otroligt bra serie. Skulle nästan säga att faktiskt ALLT med Sheridan är riktigt bra!
Precis, så måste det ju vara!
Är det inte så också att även om man har 100/100 in i huset så "tappar"väl WiFi:n en del i hastighet till puckarna? Vilket väl inte händer med...
Har inte haft HBO på ett tag nu men jag tyckte aldrig att det var så mkt i 4K. Någon enstaka storfilm som släpptes och inte många serier hade det...
I sådana fall är det ju helt ok. Airpod 3 är för övrigt lurar som bara ramlar ur mina öron efter ett litet tag...
Det man är mest tveksam till är väl basen. Förstår så klart att det inte kan bli som när Inear sitter som de ska (innan de börjar "krypa" ut) men...
Du menar på Amazon då alltså för på andra ställen står det uttryckligt att man inte får returnera hörlurar? Amazon har ju smugit in "...av...
Är också lite intresserad av dessa för löpningens skull. Har alltid problem med att inear-lurar hela tiden lossnar när man blir svettig. Har...
Håller med där. Ruskigt bra! Säsong 3 ska tydligen inte vara långt borta heller.