Separera namn med ett kommatecken.
Erbjudandet med ”gratis” Google AI Pro i ett år ska funka oavsett var man köpt sin lur.
Gött, tack! :D
Jag antar att man inte längre får Google AI Pro i 12 mån om man aktiverar en Pixel 10 Pro nu, va? Nån som vet?
Det finns ett liknande problem med swiftkey, som triggas om man scrollar ner i meddelande-listan nedan tangentbordet är framme. Går ganska snabbt...
Det må vara hänt, men hos mig går det att aktivera i 26.1.[ATTACH]
Får inte upp detta hos mig i PB 26.1. Har du gjort något särskilt?
Finns call screening nu?
Den 14:e!
Samma här nu, faktiskt! Fick SMS om att ordern är på väg, PostNords trackinglänk säger "Awaiting parcel from sender". Så imorgon eller övermorgon,...
Samma här, lade min order den 14:e. Har för mig att det stod 1-2 veckor då, så än så länge har de tid på sig...
Haha, ja sånt kan ju såklart ställa till det! Men då är jag med! Stort tack för förtydligandet och länken!
Alltså...kanske kan du eller @Tiopental kasta lite ljus över det här med Flolab..? Jag ser Flolabs Clearvue nämnas här i trådarna flera gånger...
Kan rekommendera att byta tab-layout i Safaris inställningar från compact till bottom. Då får man tillbaka knappen för att visa alla knappar. Och...
Hehe…det kan ju iofs betyda allt mellan en dag och typ ett år från nu…
Vad är senaste budet på när Apple Intelligence aktiveras på svenska/i Sverige? Jag kör med systemspråk engelska nu för att få tillgång till nya...