Separera namn med ett kommatecken.
Har bett IT titta på det igen, får se vad de återkommer med imorgon tisdag. Svaret jag får är: "Kan inte ställa in kontot" "Autentisieringen...
Nej, I och övergången så flyttas allt ut till "molnet" så vi har ingen domän längre som de förklarat det
Ja, har varit företagets wifi... Ska testa nu när jag är hemma!
Någon som har kommit förbi detta? Vår företagsmail är överflyttad till office 365 och när jag ska ändra detta har jag först raderat kontot och...
Har samma problem på min. Kommer att lämna in för reparation. En snabb googling visade att det går att trycka lätt mellan högtalare och...
Hej, Fick efter en lagning av fram/baksida +ram bekymmret att den inte hittade något nät (flightmode). Skickade tillbaka den igen till service...
1500
Hej, Har du telefonen kvar?
Verkar funka.. Reparerade/återställde min precis p.g.a. ett annat ärende och den ser inte likadan ut vid uppstart... :) Vet inte om det är bra...
G, D. OTA hade visst kommit under veckan.. Sent from my RM-821_eu_sweden_235 using Tapatalk
I väntan på ota uppdatering finns det någon som har flashat sin telefon och skulle vilja göra en step by step guide hur man går tillväga likt...
+1 Har samma, vet inte heller hur detta kommer sig. Har försökt härleda det till en app eller funktion men inte lyckats. Har även testat att...
Ja, tur att du inte är övertydlig med hur fel han svarade...:ehm: Jag läste också ditt inlägg fel men förstod ganska tydligt efter ditt...