-
Fello: Dubbel Surf - så länge du vill! 5 GB blir 10 GB för bara 120 kr/mån. 5G ingår och oanvänd surf sparas upp till 100 GB. Se alla erbjudanden på Fello.seStäng notis
-
Registrera ett konto hos Sveriges trevligaste techcommunity!Stäng notis
- Stäng notis
- Stäng notis
- Stäng notis
- Stäng notis
Metalstorm's Recent Activity
-
Metalstorm gillade keysers inlägg i ämnet Sandlådan 35.0/First Aid Kit prataomvadsomhelstnärsomhelst-tråden.
Hoho, det fanns så skönt merch förr. Köpte denna i Kina när det begav sig, förvandlas till en läslampa. :D [ATTACH] [ATTACH]
17 juli 2025 kl 14:51
-
Metalstorm gillade keysers inlägg i ämnet Sandlådan 35.0/First Aid Kit prataomvadsomhelstnärsomhelst-tråden.
Semester är aldrig överskattat. Hade jag haft råd så hade jag alltid haft semester.
14 juli 2025 kl 11:05 -
Metalstorm gillade jnssons inlägg i ämnet Sandlådan 35.0/First Aid Kit prataomvadsomhelstnärsomhelst-tråden.
Du driver ett Android forumet, men kör med en Apple Watch!? Förrädare ;) Kör med ett Xiaomi Mi Band 6. Rullar på bra
14 juli 2025 kl 11:05 -
Metalstorm svarade på ämnet Diskussion: Lunar - ännu ett Revolut ish liknande kort.
Northmill tycker jag är det bästa alternativet i dagsläget. Gratis, ger ränta, inga egna växlingsavgifter samt numera även vissa...
12 juli 2025 kl 07:29